prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)

Autor jest niestety mocno zajęty a chciałbym w końcu uruchomić logger
GPS - czy ktoś znalazłby chwilkę na skompilowanie programu znajdującego
się w tej paczce?
http://badworm.enetia.pl/elektronika/gps.zip
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)

Tak ciężko ściągnąć ze strony http://atmel.com bezpłatne AVR Studio i przy
okazji czegoś się nauczyć? Gdy podczas kompilacji napotkasz jakieś problemy,
to sam chętnie Ci pomogę.

Na początek dam Ci pierwszą rybę - link bezpośredni do AVR Studio, żebyś się
rejestrować nie musiał:
<http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/avrstudio5.0.beta2.exe>

Re: prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)

Dzięki Marcinie za opieprz, jednak AVR Studio nie gryzie :P Program
udało się skompilować (choć były dwa błędy, które chyba poprawiłem we
właściwy sposób) ale pospieszyłem się z prośbą. Zasugerowałem się
przypisaniami etykiet do wyprowadzeń dla LCD a nie spojrzałem, że ta
wersja programu w ogóle nie zawiera obsługi LCD z Siemensa S65 -
pozostaje tylko dalej męczyć autora o skompilowany program bądź
chociażby o źródła :(
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)

Żeby jeszcze kurde po kimś błędy w kodzie poprawiać, ech...

Masz: http://maciek100.boo.pl/elec/gps_cmp.zip

Re: prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)

Dzięki. Udało mi się wydobyć od autora źródło programu z obsługą LCD a
następnie je samodzielnie skompilować. Pozostał jeden mały problem:
PWM... Użyty w loggerze wyświetlacz z Siemensa S65 ma podświetlenie
wymagające zasilania napięciem co najmniej 10V. Zostało to rozwiązane w
ten sposób, że PWM z procesora popędza prościutką przetwornicę na jednym
tranzystorze, cewce i diodzie. Z braku obsługi PWM próbowałem coś dodać
samemu na bazie tego:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p59%54278#5954278
ale nie otrzymuję żadnego przebiegu na OC1A działa (kompiluje się
prawidłowo) :(
Tutaj plik źródłowy z wklejonym przeze mnie kodem:
http://badworm.enetia.pl/elektronika/gps.zip
Gdzie zrobiłem błąd?
Potrzebuję stałego PWM o częstotliwości około 177kHz z wypełnieniem 71%
na wyjściu OC1A, kwarc 8MHz.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Site Timeline