prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)

Autor jest niestety mocno zajęty a chciałbym w końcu uruchomić logger GPS - czy ktoś znalazłby chwilkę na skompilowanie programu znajdującego się w tej paczce?

badworm

Użytkownik "badworm" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@badworm.pl...

Tak ciężko ściągnąć ze strony

bezpłatne AVR Studio i przy okazji czegoś się nauczyć? Gdy podczas kompilacji napotkasz jakieś problemy, to sam chętnie Ci pomogę.

Na początek dam Ci pierwszą rybę - link bezpośredni do AVR Studio, żebyś się rejestrować nie musiał:

Marcin Wasilewski

Dnia Mon, 23 May 2011 23:44:46 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

Dzięki Marcinie za opieprz, jednak AVR Studio nie gryzie :P Program udało się skompilować (choć były dwa błędy, które chyba poprawiłem we właściwy sposób) ale pospieszyłem się z prośbą. Zasugerowałem się przypisaniami etykiet do wyprowadzeń dla LCD a nie spojrzałem, że ta wersja programu w ogóle nie zawiera obsługi LCD z Siemensa S65 - pozostaje tylko dalej męczyć autora o skompilowany program bądź chociażby o źródła :(

Reply to
badworm

Mon, 23 May 2011 22:13:13 +0200 badworm snipped-for-privacy@post.pl napisał:

Żeby jeszcze kurde po kimś błędy w kodzie poprawiać, ech...

Masz:

__Maciek

Dnia Wed, 25 May 2011 17:36:24 +0200, __Maciek napisał(a):

Dzięki. Udało mi się wydobyć od autora źródło programu z obsługą LCD a następnie je samodzielnie skompilować. Pozostał jeden mały problem: PWM... Użyty w loggerze wyświetlacz z Siemensa S65 ma podświetlenie wymagające zasilania napięciem co najmniej 10V. Zostało to rozwiązane w ten sposób, że PWM z procesora popędza prościutką przetwornicę na jednym tranzystorze, cewce i diodzie. Z braku obsługi PWM próbowałem coś dodać samemu na bazie tego:

nie otrzymuję żadnego przebiegu na OC1A działa (kompiluje się prawidłowo) :( Tutaj plik źródłowy z wklejonym przeze mnie kodem:
zrobiłem błąd? Potrzebuję stałego PWM o częstotliwości około 177kHz z wypełnieniem 71% na wyjściu OC1A, kwarc 8MHz.

Reply to
badworm