Prosba o identyfikacje producenta / ukladu

Mam problem z ECU w samochodzie -- nie zalacza mi wiatraka od
chlodnicy. Sprawdzilem wszystko, i dotarlem do ECU. Rozebralem go, i
wyglada na to, ze padl uklad ze zdjecia (ten na srodku):
http://img194.imageshack.us/i/74950170.jpg/
Moje pytanie: czy wie ktos co to jest, albo chociaz kto jest
producentem (sa strony z setka logo, ale tego nie moglem odnalezc)?
Zgaduje, ze jest to cos w stylu "darlington array", bo "przejechalem"
wszystkie mosfety i tranzystory, i wyjscie zadnego nie jest podlaczone
do pinu, ktory wychodzi na przekaznik.
ECU jest firmy Bosch, MED 7.1.1, jesli to komus w czyms pomoze...

Z gory dzieki za pomoc,
Marcin

Re: Prosba o identyfikacje producenta / ukladu

loga Boscha nie znasz?

--
Pozdr.
Michał

Re: Prosba o identyfikacje producenta / ukladu

<blush>
To bylo glupie pytanie... Wiedzialem, ze widzialem to logo milion
razy, tylko nie moglem skojarzyc ;) Chyba ten dzien mnie zmeczyl...
No to sprawa jasna, ukladu nigdzie nie dostane i moge kupic nowy
komputer :-)

Dzieki!
m.

Re: Prosba o identyfikacje producenta / ukladu
Zacznij tu:
http://www.semiconductors.bosch.de/en/startpage/startpage.asp
z informacjami skromnie ale może coś trafisz
Na stronie:
http://www.futureelectronics.com /
mają do sprzedaży troszkę półprzewodników Bosch'a.
Pozdrawiam i powodzenia.

Paweł

Re: Prosba o identyfikacje producenta / ukladu

DziEA%kujEA%!
CoB6% tam niby znalazB3%em podobnego, napisaB3%em do nich, zobaczymy.

DziEA%ki jeszcze raz.

m.

Site Timeline