Projekt zasilacza laboratoryjnego - Page 2

Re: Projekt zasilacza laboratoryjnego
napiecie, czyli 30V przy pelnym obciazeniu 10 lub 5A.
No właśnie nie byłem pewien, czy te ~350W da radę. Ale forward wystarczy
z nadmiarem.

Żeby nie robić dwóch sterowników komunikujących się przez optoprzekaźniki.

Re: Projekt zasilacza laboratoryjnego
Hello Michoo,

napiecie, czyli 30V przy pelnym obciazeniu 10 lub 5A.

A jakiż to problem? To tylko soft. Poza tym - ktoś tu żądał
komunikacji?

Większym problemem jest buck-boost ze swoimi nadmiernymi prądami w
dławiku i kluczu. Mając niezależne zasilacze możesz sobie pozwolić na
odwróconego step-down i zrobić zasilacz śmiesznym kosztem. Pierwszy
stopień na banalnym IR2153(1) a drugi na taniutkim UC3843.

Na pierwszym stopniu wyciągasz sobie dodatkową, izolowaną gałąź do
zasilania logiki i układów sprzężenia zwrotnego.

Uzyskujesz miniaturowy zasilacz o potężnych możliwościach, gdzie
ograniczeniem mocy jest tylko zdrowy rozsądek... Nie trzeba
przekaźników, wielkich, ciężkich i drogich transformatorów i
radiatorów.

 RoMan
Re: Projekt zasilacza laboratoryjnego
To wszystko chyba dla mnie zbyt skomplikowane, poniewaz w ogole nie mam pojecia
o czym Panowie mowia, ale poczytam. Dziekuje. Z tym, ze jak napisalem wyzej
rezygnuje z tego 10A, przekonaliscie mnie wspolnie ze nie ma to sensu.

Re: Projekt zasilacza laboratoryjnego
http://www.tme.eu/pl/details/opa549t/wzmacniacze-operacyjne-tht/burr-brown /#
lub OPA547 obydwa do kupienia w tme.eu
--
pzdr, j.r.

Re: Projekt zasilacza laboratoryjnego
W dniu piB1%tek, 1 czerwca 2012 17:30:31 UTC+2 uBF%ytkownik j.r. napisaB3%:

Fakt, sa. Nie wiem jak ja tego szukalem, ze nie bylo.. Dzieki wielkie.

Site Timeline