programowy symulator kart pamieci

Witam,

jak w temacie, czy ktos takie cos widzial ?? sa symulatory SIM ale mi potrzeba symulatora jakies karty pamieci, chocby MMC,

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tom

jak linux to jakiś plik obrazu dysku nie wystarczy ? jak windows to google

Reply to
bullet

In the darkest hour on Wed, 23 May 2007 18:34:00 +0200, bullet snipped-for-privacy@o2.pl screamed:

Nie, o ile zależy mu na symulacji interfejsu.

Reply to
Artur M. Piwko

koledze raczej chodzi o sprzertowy emulator zeby zasymulowac wspolprace projektowanego urzadzenia z karta pamieci

c.

Reply to
cezar

do dokladnie, choc w zasadzie potrzebuje do czegos innego, urzadzenie ma tylko interfejs na karte a ja musze to bardzo szybko miec na dysku twardym komputera

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tom