Programowe dekodowanie mp3

Możecie mi wydłumaczyć na czym polega programowe dekodowanie plików mp3? Jak zbudowany jest taki plik?

Powiedzmy, że mam plik w formacie mp3 i przy pomocy mikrokontrolera chcę go zdekodować i wysłać na przetwornik D/A. Na czym polega taka operacja?

Reply to
slawek7

to sa dosc skomplikowane przeksztalcenia, jesli szukasz open sourcowej biblioteki do dekodowania mp3 i na jej podstawie bedziesz programowac uK to mozesz sie wzorowac na mad

ale pewnie sa gotowe chipy do dekodowania mp3 ...

Reply to
R.M.

Najlepiej chyba poszukac jakis zrodel, choc moga byc tak zoptymalizowane ze zaciemnia o to w tym chodzi