Programowanie sterowników PLC

Poszukuję osoby zajmującej się programowaniem sterowników PLC w Poznaniu.

Andrzej

Użytkownik "Andrzej" <andrzej@> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Szkoda że w Poznaniu. :( Może mógłbym ci pomóc, ale jestem z Białegostoku.

Reply to
Gienek

SAIA, Siemens trochę Festo.. A o co chodzi??

:) /PP

Reply to
PP

Unitronics U90 T1 z prostą aplikacją. Będziemy uruchamiać w przyszłym miesiącu część mechaniczną i potrzebuję osoby która zaprogramyje ten wynalazek.....

Andrzej

Użytkownik "PP" <no snipped-for-privacy@hot.pl napisał w wiadomości news:bojcp3$bl9$ snipped-for-privacy@sunflower.man.poznan.pl...

Myślę, że to nie jest problem

Ćwiczę Unitronics U90 T1 ... w przyszłym miesiącu uruchamiam mechaniczną część aplikacji i chyba przeliczyłem swoje siły jeśli chodzi o język drabinkowy tego strownika ( wcześniej programowałem tylko proste sterwniki typu EASY itp ) i mam poważne obawy czy opanuję go do końca miesiąca w stopniu umozliwiającym napisanie prostej aplikacji. Jeśłi chcesz to podeślę założenia projektu.

Andrzej

Użytkownik "Gienek" <gienek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bojalt$idv$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

[...]

Nie bawiłem się czymś takim jeszcze.. Miesiąc.. jest to trochę czasu, ale, nie znam, więc mogę powiedzieć tak: sprubuję się zorientować co to i za jakiś tydzień potwierdzę ew. tak, czy nie..

:) /PP

Reply to
PP

Tam znajdziesz wszystkie informacje

Andrzej

Użytkownik "PP" <no snipped-for-privacy@hot.pl napisał w wiadomości news:bojedj$cg4$ snipped-for-privacy@sunflower.man.poznan.pl...

Cześć!!

Coś zaczynam kojarzyć to cudo.. Chyba znam osobę co miała z tym do czynienia, więc jest spora szansa, że coś z tego wyjdzie!! Ale musimy poczekać do środy - święta, długi weekend - rozumiesz..

Pozdrawiam :) /PP (Paweł Perz)

P.S. Dalszy kontakt proponuje via mail..

Użytkownik "Andrzej" <andrzej@> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
PP

Jeśli Kolega jest jeszcze zainteresowany, to proszę o kontakt na priva: pawelp#icpnet.pl

Pozdrawiam :) /PP

Reply to
PP