programowanie flasha

mam pytanie z racji małego ruchu na grupie, mam kilka sztuk AT29C010A, część
z nich programuje się dobrze, a cześć wywala błędy weryfikacji, odesłałem do
sprzedawcy, a ten twierdzi, że sprawdził wszystkie i żadnych błędów jego
programator nie wykrył... pytanie: czy mój programator może być uszkodzony?
a może Ktoś miał taki przypadek i wie o co chodzi?

Re: programowanie flasha

Sprawdzałeś kilkukrotnie? Czy błąd powstaje pod tym samym adresem czy
pod różnymi??

Generalnie może się zdarzyć, że programator coś przekręca... mi się tak
działo przy programowaniu AVRów przez SPI. Przy zbyt długich kablach na
przykład, zbyt dużych prędkościach, złych napięciach... Dochodziło do
przekłamań przy programowaniu albo nawet weryfikacji.
Faktem jest, że wówczas, kilkukrotne powtórzenie zapisu sprawiało, że
błąd (weryfikacja była do pierwszego błędu) zmieniał swój adres albo
znikał wcale...
Dlatego nie wykluczałbym programatora, choć zapewne programujesz to w
podstawce, a nie "w systemie" ;)...
Czym to programujesz??

  Konop

Re: programowanie flasha

vellon vp-180, zasilanie z USB może powinienem dołączyć zasilacz,
błędy zawsze w tym samym miejscu, ale w różnych układach różne adresy...

Re: programowanie flasha

co ciekawe, jak wpiszę mu wszędzie 55h lub AAh to weryfikacja nie wykazuje
błędów...

Re: programowanie flasha

Najpierw skasuj na FF a potem programuj

Site Timeline