Programowanie FLASH za pośrednictwem JTAG - Lattice CPLD

Witam

Problem jest następujący - podłączyłem do CPLD Lattice'a pamięć FLASH i chcę ją zaprogramować za pośrednictwem JTAG-a. jakim oprogramowaniem mógłbym to zrobić? Jakie w ogóle oprogramowanie polecacie, jako najbardziej elastyczne? (najlepiej by było darmowe). Może jakiś program do generacji plików SVF na podstawie opisu podłączenia pin to pin oraz pliku binarnego dla FLASH-a ? (SVF mógłbym już obsłużyć za pomocą Mitoujtag)

Za pomoc serdecznie dziękuję!

Reply to
=?

odezwij sie na prv, cos Ci podrzuce, moze spasuje. Normalnie odeslalbym Cie do odpowiedniego www, ale na uczelni jest remont i serwer lezy w kartonach

Reply to
Michal Baszynski .