Programowalny licznik impulsów

Potrzebuję licznik impulsów o pojemności 1000 ze skokiem co 50, przełączanym dwoma przyciskami góra/dół, wyjście elektroniczne, może być przekaźnik. Nie znam się na programowaniu jednoukładowców, a gotowego rozwiązania (licznik do kupienia) nie udało mi się znaleźć. Maksymalna częstotliwość zliczanych impulsów wystarczy 50 Hz, napięcie zasilania nieistotne.

Musi być wyświetlacz LED, idealnie gdyby były dwa: wartość zadana i wartość zliczona.

Znalazłem dużo liczników programowalnych, ale potrzebuję toporny jak cep :-) cztery przyciski: góra/dół/start/reset. Wszelkie omrony i inne mikroliczniki, które trzeba programować małym palcem lub zapałką :-) odpadają.

Proszę o polecenie czegoś, jeśli znacie albo o kontakt, jeśli ktoś podjąłby się zrobić taki układ.

Marcin

Reply to
SQ9MTR

Użytkownik "SQ9MTR" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości Proszę o polecenie czegoś, jeśli znacie albo o kontakt, jeśli ktoś podjąłby się zrobić taki układ.

Marcin

takim układem sterującym mógłby być starego typu 74192 ( jak dobrze pamiętam) + parę części ... jakbym miał czas, to bym się pobawił:) ale go nie mam ;P

Reply to
Bodzio SE

Mogę Ci to zaprogramować na Atmelku 2051 (za 3zł) + jakieś kostki/drivery do LEDów (jeśli nie masz ich wbudowanych w te wyświetlacze) . Nie mam jednak możliwości wykonania tego mechanicznie (klawiaturka, obudowa).

Roman

Reply to
Roman

witam Roman, mam problem ze zrobieniem innego licznika. Być może możesz mi pomoc. Nie jestem elektronikiem, moja wiedza jest zerowa. W związku z tym trudno mi bedzie wyjasnic o co chodzi bez zasmiecenia Waszego forum. Dlatego wolalbym skontaktować się z Tobą email. Z gory dziekuje i pozdrawiam Pawel snipped-for-privacy@o2.pl

Reply to
pawel