Programowalna g³owica termostatyczna ZDALNA

Czo³em. Le¿y mi w szufladzie programowalna g³owica termostatyczna Honeywell HR20. Potrzebowa³bym jej czujnik temperatury wyci±gn±æ poza obudowê jakie¶ 0.5 metra, czyli przerobiæ j± na g³owicê zdaln±, do obudowanego kaloryfera. Wyjdzie co z tego, czy g³owica zacznie wariowaæ z uwagi na szybsz± reakcjê nieos³oniêtego czujnika ?

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

W dniu 2013-12-10 06:52, PeJot pisze:

One maj± ca³kiem nieg³upi regulator PID, s±dzê ¿e da radê.

--
| Bart³omiej Ku¼niewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
BartekK

W dniu 2013-12-10 06:52, PeJot pisze:

Ja mam w jednym miejscu t± g³owicê zamontowan± "na rurze" ale jakie¶

1.5m od kaloryfera, który w³a¶nie jest taki trochê zas³oniêty, przez co

- jakbym da³ g³owicê tu¿ obok niego - to tam zawsze jest ciep³o, wiêc by trzeba ustawiaæ jak±¶ bzdurn± temperaturê, by w pomieszczeniu by³o ok, dlatego da³em jako dodatkowy zawór na rurze, i regulator jest w miejscu "bardziej reprezentatywnym" je¶li chodzi o pomiar temperatury. Sprawdza siê.

--
| Bart³omiej Ku¼niewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
BartekK

W dniu 2013-12-10 09:22, BartekK pisze:

Podejrzewam ¿e regulator ma mo¿liwo¶æ samoadaptacji do mocy grzejnika i wielko¶ci pomieszczenia. Co najwy¿ej czujnik bêdê musia³ os³oniæ od ruchu powietrza.