Programator Uprog Portable

Powiedzcie mi prosze czy używacie programatora z RK-Systemu w wersji
portable? Jak się sprawdza praca jako niezależnego urzšdzenia? Jakieś
inne kłopoty/zalety?

Miłego.
Irek.N.

Re: Programator Uprog Portable

Uzywalem uproga 48  i przesiadlem sie na wellona vp-480 i wiesz ze nie
zaluje .

Re: Programator Uprog Portable

No kiedy właśnie niebardzo wiem. Używam 48-ke z zadowoleniem od lat i
wlasnie chce kupić drugi przenośny - pod zewnętrzny serwis.
Co Cie odrzuciło od uproga?

Irek.N.

Re: Programator Uprog Portable

Brak obslugi TSSOP56, dostepnosc przejsciowek a raczej brak dostepnosci
o ilosci obslugiwanych ukladow nie wspomne.

Site Timeline