Programator uniwersalny - coś trochę tańsze niż La bTool48 poszukiwane

Witam

Mam PS32, ale to jest tak badziewnie wykonane pod względem programowym, i
sprzetowym też, że znalezienie komputera na którym soft pracuje graniczy z
cudem.

Potrzebne coś "aktualne" o podobnych możliwościach, najlepiej do 40 nóżek do
dorywczego programowania 89C51, epromów, eepromów, flash-rom itp.
Aby soft był w miarę wykonany i nie robił problemów. Najlepiej po USB bo
RS/LPT teraz w laptopach ciężko dorwać.
Znalazłem LabTool-48UXP, ale może coś za 1500, max 2000 się znajdzie
niekoniecznie 48 pin.
Wiem, że jest Willem jak dorywczo, ale ma być normalna obudowa "przemysłowa"
bez pierdyliona przejściówek, zworek i gniazdek jak ma Willem, tak jak stara
niedobra Erica, PS32 czy obecny fajny LabTool, aby w razie czego mógł to
obsłużyć poinstruowany telefonicznie człowiek.

Ktoś coś poleci?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: Programator uniwersalny - coś trochę tańsze niż LabTool48 poszukiwane

Re: Programator uniwersalny - coś trochę tańsze ni ż LabTool48 poszukiwane

Dzięki, programator VP-590 wyślę wystarczy.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: Programator uniwersalny - coś trochę tańsze ni ż LabTool48 poszukiwane
jakichś wygórowanych wymagań to chyba nie masz, ja sobie kupiłem wellona od
chinola i działa...

Site Timeline