Programator typ 770

 Wszedłem w posiadanie pralki PS663P, której poprzedni właściciel zamieszał
coś z okablowaniem. Mam schemat dostarczony przez producenta, ale nie do
końca zgadza się on z liczbą kabli. Główna wiązka wygląda na zgodną ze
schematem (aktualnie sprawdzam), natomiast oprócz niej jest jeszcze
dodatkowy krótki pęczek kabli, które były podłączone jedynie do
programatora. Na schemacie niektóre styki są wolne (7,8",13,23 i dwa dolne
styki pod silniczkiem i przekaźnikiem). Jak to należy poprawnie podłączyć?
Po samych numerkach nie da rady...
Z góry dziękuję za pomoc, i przepraszam, jeśli nie dość dokładnie szukałem w
archiwum.

Mateusz Nowaczyk

Site Timeline