Programator ISP wersja 1.2.0.13

Posiedziałem i zrobiłem drobne zmiany. :-)

Jest już możliwość wyboru niestandardowej polaryzacji sygnału RESET (okienko 'Setup'), dorzuciłem też pokazywanie wartości wybranych lockbitów i fusebitów w formie heksadecymalnej - bardzo przydatny wynalazek podpatrzony w AVR Studio / JTAG ICE.

Nowy ISPProgrammer leży tam gdzie zawsze:

Adam Dybkowski

Nie musisz klikać weryfikacji po programowaniu.

Reply to
Adam Dybkowski

Zgadza sie. Ale zawsze mozna kliknac sekwencje: Erase, Program Flash, Reset Off.

Napisz, czego jeszcze brakuje. Moze bedzie mi sie chcialo to zaimplementowac. :)

Reply to
Adam Dybkowski

np. tak jak w PonyProg mozliwosc wyboru operacji wykonywanych po kliknieciu przycisku Programuj

Reply to
Michal Baszynski .

i obslugi starego ATmega 163 :-)

Reply to
Michal Baszynski .

Nie mam takiego pod reka. Moge zrobic "na czuja", a Ty potestujesz, czy dziala jak trzeba, OK?

A konfiguracja co zrobic hurtowo jest dobrym pomyslem - zaimplementuje to w wolnej chwili.

Reply to
Adam Dybkowski

OK, dzieki

Reply to
Michal Baszynski .

W artykule <c4spnj$2cpi$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl> Adam Dybkowski napisał(a):

Nie myślałeś żeby to rozpowszechniać na zasadach opensource?

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Pawel Kolodziej

Nie. Jeżeli chcesz _kupić_ kod źródłowy, zapraszam na priva.

Reply to
Adam Dybkowski

W artykule <c5eqft$193i$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl> Adam Dybkowski napisał(a):

Nie, nie chce. Jeśli bym chciał to myśle że znalazł bym coś na GPL'u.

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Pawel Kolodziej

Adam Dybkowski napisal:

To moze "przy okazji" daloby sie zaimplementowac obsluge ATmega 162? Jakby co to moge potestowac.

Reply to
Darek R.

Tez dodalem przy okazji w wersji 1.2.0.15 - teraz ISP Programmer obsluguje chyba wszystkie mozliwe ATmegi. Sprawdz i napisz czy dziala:

Adam Dybkowski

A czy byla by szansa na wersje linuksowa?

j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Adam Dybkowski napisal:

To sie nazywa support! Zrobione zanim uzytkownik o to poprosi ;)

Zle mi odczytalo hfuse - odczytalo 0x00 a powinno odczytac 0xD1 - tak bylo ustawione avrdudem i on to tak czyta. Po zmianach tez mi tego nie zapisalo. Z kolei efuse odczytalo mi poprawnie ale nie chcialo zmienic. A na przyklad lfuse obsluguje jak nalezy.

Reply to
Darek R.

OK, oblookam co jest nie tak. Chodzi o ATmega162?

Reply to
Adam Dybkowski

Przecież do tego macie UISP'a chyba?

Reply to
Adam Dybkowski

Poczytalem PDFa i wyglada na to, ze w procesorze ATmega 162 tak samo sie ustawia i odczytuje fuse bity, jak w innych ATmegach. Sprobowalem wlasnie z ATmega32 i u mnie wszystko dziala jak trzeba (ale tam sa tylko

2 bajty fuse'ow).

Sprobuj pokrecic taktowaniem transmisji (okienko "Hz") - czasem z tym sa problemy. Ogolnie im wolniej tym lepiej.

BTW: Czy ekran ustawienia lock/fusebitow wyglada normalnie (czy fusebity sa na swoich miejsach)? Moze z tym cos pokrecilem w nowo dodanych ATmegach...

Reply to
Adam Dybkowski

Spokojnie, bez nerwow :) Z tego co widze to uisp nie obsluguje wszystkich typow procesorow. A przynajmniej sporo jest ciagle w TODO

j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski