Programator do pylonów cenowych

Mam taki problem.
Otóż mam zrobić projekt pewnego urządzenia, które miałoby współpracować z
programatorem, za pomocą którego wprowadza się ceny
do pylonów cenowych na stacjach benzynowych.

No i za cholerę nie mogę znaleźć żadnych informacji o tym programatorze
(którego zresztą nie widziałem na oczy) , oprócz tego , że producentem tego
konkretnego jest firma IMPULS Z.ROGALA z Łodzi (na razie nie udało mi się z
nimi skontaktować, ale będę próbować).

Ktoś może cokolwiek wie o tej firmie, lub ich produktach ?
Co to może być za urządzenie - jakiś pilot, czy też może coś podłączanego do
PC ?

Re: Programator do pylonów cenowych

prędzej zrobisz własny sterownik do pylonów..

Re: Programator do pylonów cenowych

Jak to nie jest wyświetlacz kursów na giełdzie to po Ci programatory, piloty i
inne bzdury. To śa elementy elektromechaniczne. Pobierają prąd tylko w trakcie
przelączania. Zwykłymi włącznikami to zrobisz. Czasami gorsze jest lepsze. A
to ze ludek bęzdie musiał raz na kilka dni podejść do pylonu i przestawić
kilka włącznikow. Co Cie to obchodzi. Szef dostanie tanio i na dodatek glupoto
odporne.

Re: Programator do pylonów cenowych

Na niektórych stacjach zmieniają ceny częściej niż raz dziennie ;)
Na jakiejś stacji widziałem panią z pilotem.

Re: Programator do pylonów cenowych

No to znaczy ze na tej stacji co pani ma pilota już mają i nie potrzebują. A
tam gdzie nie mają 3 tysiące różnicy w cenie moze mieć znaczenie czy kupić
albo nie kupić.

Re: Programator do pylonów cenowych
Sprawa już nieaktualna - udało mi się skontaktować z tą firmą.

Ale - generalnie, jak się pytam o programator, to znaczy że musi być
programator, a nie mikroprzełączniki i inne pomysły :)
Po prostu chodziło o rozbudowę już istniejącego systemu, i żadne "wynalazki"
nie wchodzą w grę.

Pozdr.

Site Timeline