Programator Adama nie działa z LPT PCI

Kupiłem kartę IO PCI, zainstalowała się jako LPT3 (numer portu mogę
zmienić) z adresem we/wy D200, i tego zmienić się nie daje.
Programator Adama Dybkowskiego rozpoznaje port, ale nic nie da się
zrobić, nawet przeczytać sygnatury. Polubiłem ten program, i nie
chciałbym z niego rezygnować. Czy jest jakiś sposób, aby namówić go do
pracy na tym porcie?

Pozdrawiam,
Paweł

Re: ISP Programmer nie działa z LPT PCI

Sam używam w Windows XP karty PCI 2xCOM+LPT na chipsecie MosChip i
wszystko działa pięknie (u mnie adres bazowy jest akurat E800).
Próbowałeś z innym kablem programującym? A jak się z tą kartą zachowują
inne programy? Może problem z konkretnym uC, który nie chce się
programować. Ostatnia deska ratunku to obniżenie częstotliwości zegara
programowania (okienko 'Hz').

Re: Re: ISP Programmer nie działa z LPT PCI
On Tue, 10 Mar 2009 09:57:54 +0100, Adam Dybkowski

U mnie już też :-)
Też mam kartę MosChip.
Dziękuję!!

Pozdrawiam,
Paweł

Re: Re: ISP Programmer nie działa z LPT PCI

Co trzeba było zrobić?

Michał

Re: Re: Re: ISP Programmer nie działa z LPT PCI
On Sat, 14 Mar 2009 15:03:19 +0100, "Michał Lankosz"

W desperacji zacząłem czytać noty aplikacyjne na stronie MosChip. Jak
się okazało wprowadzili nową wersje kostki 9835 z suffiksem BA,
potrzebny jest do niej driver w wersji 2.0.0.11, i jest on dostępny na
ich stronie. Problem polega na tym, że w sekcji Download drivers
dostępny jest driver 2.0.0.7 niezgodny z nowym chipem. Co więcej,
Microsoft update wgrywa swoją wersję sterownika, także niezgodną z
nową wersją kostki MosChipa. A sterowniki na stronie ich polskiego
dystrybutora to już kompletna porażka.

Pozdrawiam,
Paweł

Re: Programator Adama nie działa z LPT PCI
Jaki system operacyjny?

Re: Programator Adama nie działa z LPT PCI
Jak windows XP to proponuję użyć programiku UserPort (najlepiej wer. 2.0),
żeby odblokować ten port i zrobić do niego bezpośredni dostęp.
http://www.writelog.com/support/lpt_port_support_on_windows_nt.htm

Re: Programator Adama nie działa z LPT PCI

UserPort 2.0:
http://hem.passagen.se/tomasf/UserPort/UserPort.zip

Re: Programator Adama nie działa z LPT PC I

Ale to chyba nie ten problem, bo ISP Programmer korzysta ze sterownika
giveio dającego bezpośredni dostęp do portu LPT (zresztą program
instalacyjny ISP Programmer'a instaluje ten sterownik i dlatego wymaga
uprawnień administratora podczas instalacji). Nic więcej poza giveio nie
jest potrzebne.

Re: Re: Programator Adama nie działa z LPT PCI

WindowsXP.

Panowie, jesteście niezawodni! Dziękuję!

Pozdrawiam,
Paweł

Site Timeline