produkcja i sprzedaż urządzeń elektronicznych

Witam. Może ktoś wie jak wygląda sprawa produkcji i sprzedaży urządzeń elektronicznych. Chodzi mi o to co trzeba zrobić,jakie atesty uzyskać aby móc legalnie sprzedawać swoje (amatorskie) urządzenia. Zasilanie zarówno 230V~ jak i powiedzmy 12V. Z góry dzięki za odpowiedź.

Reply to
Andrzej

Powiem krótko:

Pzdr megaraptor

Reply to
megaraptor

Musi spelniac norme CE i dodatkowe jesli jest to wymagane , wystarczy do tego deklaracja zgodnosci i pomiary w jakims autoryzowanym laboratorium i juz mozesz uzywac oznaczenia CE . A pierdu pierdu urzedasow wynika z tego ze chca wyciagnac kase i tyle.

Reply to
::WiReFree::

Zacznij od założenia własnej firmy:

potem już napisano - bez CE się chyba nie obejdziesz. Nie wiem, czy tak jest też z urządzeniami jednostkowymi robionymi na zamówienie, nie wypuszczanymi do sklepów.

BTW: Jak już kiedyś wstawisz jakiś swój klocek do MediaMarktu albo inszego OBI to się pochwal. Podobno trzeba tam płacić straszny haracz za możliwość sprzedawania przez nich.

Reply to
Adam Dybkowski