procki ARM

może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat programowania procków z rdzeniem ARM?
na allegro są raptem 3 książki, wszystkie jakieś dziwne, skąd zassać
datashety? ogólnie co i jak, dla początkującego...

Re: procki ARM

Nie da rady!!  Wszystko Tusk z Putinem schowali.

Re: procki ARM

duren!

Re: procki ARM

Tak w dzień powszedni, to nawet bym ci Trollu nie odpowiadał. Ale przy
Sobocie, przy nudnej pogodzie, z litości daję trochę karmy...

Re: procki ARM
Hello Stachu,

Ale on się tylko podpisał. A podpisów się nie komentuje.

 RoMan
Re: procki ARM

RACJA !!

Re: procki ARM
przecież Cię nie wyzywam, odpisałem żartobliwie w moim mniemamniu, ale
moglibyście mnie wciągnąć w świat ARMów...

Re: procki ARM

Jak można wciągnąć kogoś, kto nie umie wpisać w google nazwy procka wraz ze
słowem datasheet?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
Ten złamafon na 100% to umie. Ma co prawda jakieś inne dolegliwości,
które się fizjologom nie śniły i zasrywa wszelakie możliwe grupy.

Re: procki ARM
jeden z grupowiczów ostatnio napisał mi, że nie ma "procków ARM", są tylko
"procki z rdzeniem ARM", więc czego niby mam szukać?

Re: procki ARM

https://www.google.pl/search?q=datashit+arm

Google rozumie:)

pzdr
bartekltg

Re: procki ARM

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201204/1334224735_by_lucjuk_600.jpg
:)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

ROTFL !!!

Re: procki ARM

Sami pewnie musieli być nieraz na kacu, więc swój swojego zrozumie :))

Re: procki ARM

Lepiej zostań przy AT89C8051.

Re: procki ARM
iu, ale
Starczy :-))  Zaraz się zapyta o koprocesor do UL1111 :-))

Re: procki ARM
muszę się rozwijać bo inaczej nie dostanę grantu z EU... (*)

(*) taki żart

Re: procki ARM

No dobra, starczy. Jak już nakarmiony, to się zwijaj.

Re: procki ARM

Ani się spodziewał, że tak szybko tutaj dostanie ten grant.

Re: procki ARM
co z tego, że może i wszystko gdzieś jest, jak nie wiadomo od czego
zacząć... jakieś wskazówki były by dla mnie cenne, więc śmiało, mimo
propagandy.

Site Timeline