procek nie działa - czy to możliwe

Hej Sprawdziłem już prawie wszystko... Chociaż wydaje mi się, że wszystko, ale zanim sprawdzę do końca może mi ktoś odpowie na pytanie. Mam płytę z ARMem Philipsa (LPC2294), która mruga diodkami. Czyli wykonuje program, ale nagle (kiedyś) przestała się kominikować z kompem (przez RSa). Czy jest możliwe, że przez jakies wyładowanie elektrostatyczne, procek zepsuł się tak, że programowanie nie działa a program tak? P.S. Sprawdziłem maxa i czy zasialanie dobiega do procka. Więcej pomysłów nie mam. Sam zrobiłem płytę i nieby wszystko jest ok.

Reply to
Grodo