Próbuję zacząć z AVR32

I tu niestety porażka. Mnóstwo nowych zagadnień. A literatury nie ma, tylko
noty aplikacyjne Atmela.
Przydałaby się jakaś łatwa książka. O 8-bitowych jest mnóstwo, a o
32-bitowych nic. Po długich poszukiwaniach znalazłem na Amazonie tylko 1
książkę i to po rosyjsku za 60 Ł. Bozia mnie skarała za to, że nie chciałem
się radzieckiego uczyć. Pomóżcie!
PS1. Studio 6 to obsługuje, ale widzę, że ludzie źle się o nim wyrażają.
Lepiej Eclipse, czy szukać starego AVRStudio 32?
PS2. Znalazłem tę książkę na rosyjskim serwerze za darmo, ale te
krzesełka...

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32

Trudno się z Tobą nie zgodzić. W szczególności, że poległeś już na
etapie konfiguracji Outlooka.

No właśnie, te dziwne znaczki w Twoim poście.

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32

Na outlookowców naprostsza metoda, to ustawienie domyślnego kodowania na
8859-2 dla postów bez deklaracji (w thunderbirdzie prawoklik na nazwie
grupy, właściwości/domyślny zestaw znaków).

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32

Ale mój thunder olewa (najwyraźniej) deklaracje (bez względu na
ustawienia auto-detect, customize list itp), więc z dwojga złego mam
default UTF-8, a inne ustawiam ręcznie.

--
Mirek.

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32

SOA#1 :-)

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32
Ludzie!
Przecież mówię, że z jakiegoś powodu w nagłówku tej JEDNEJ mojej wiadomości
nie było informacji o kodowaniu.
Mój komputer, więc mój błąd, ale czy tak ciężko zmienić kodowanie i odczytać
wiadomość?
A może tak coś na temat?

Re: Pr�buj� zacz�� z AVR32
Hello Andrzej,

Problem w tym, że jedna wiadomość z popsutym kodowaniem generuje masę
problemów.

Mamy stanąc na baczność? Ty czegoś potrzebujesz od grupy a nie grupa
od ciebie.

 RoMan
Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32
Serdecznie dziękuję za pomoc.
EOT.

Re: Pr�buj� zacz�� z AVR32
Hello Andrzej,

I oczywiście musiałeś zacytować całego posta. Z wrotkami i sygnaturką.
Na złość babci nie zakladasz też czapki i odmrażasz sobie uszy?

Nie ty o tym zdecydujesz.

 RoMan
Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32

A co ci przeszkadza jak sobie przy okazji podyskutujemy o ustawieniu
czytnika?

Potrzebujesz filmików, które pokażą ci gdzie kliknąć?
Proszę bardzo:

http://www.youtube.com/results?search_query=avr32+studio

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32
przepraszam, że się wtrącę, jak dostać się na forum tej strony?

Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32
XMEGA to procesor 32 bitowy?

Site Timeline