Problmem z Atmel-ICE

Mam programator Atmel-ICE i Atmel Studio 6.2, po zaprogramowaniu MCU nie mogę ponownie zaprogramować kości. Mianowicie, po zaprogramowaniu kontrolera zamykam okienko dialogowe, nanoszę poprawki do kodu źródłowego, kompiluję po czym otwieram ponownie okienko dialogowe do zaprogramowania, i tu ZONK, mój programator jest zajęty (Busy), nic nie mogę zrobić, więc aby to "utrudnienie" obejść, aby ponownie zaprogramować kość, muszę odpiąć na kilka sekund programator od komputera. Guglowałem i nie znalazłem żadnego panaceum na tę dolegliwość. Co jest nie tak, czy ktoś z Was mości Panowie, doświadczył podobny problem i znalazł na to jakieś trwałe rozwiązanie? Z góry dzięki za odpowiedź.

Reply to
bobofrut