problem z UPS

Witam!
potrzebuję pomocy, miałem podłączony UPS podtrzymujący pracę sterownika
i UPS się zepsuł i teraz kupiłem nowy UPS i jest problem bo sterownik
pobiera sygnał z gniazda monitorującego zailanie w strym UPS był to RS a
w nowym jest USB i czy da się jakoś to zrobić np przelotka USB>> RS,
aktualnei podłączyłem stary UPS i sygnał bierze sterownik z niego (nawet
jak odłącze zasilanie) jest OK, sterownik działa jak jest nie podłaczone
to złacze na steroniku mam komuniakt..Brak zasilania\

Re: problem z UPS
Jaki sterownik, jaki stary ups, jaki nowy ups? Mamy wszystko zgadywać?

Nie da się tego zrobić "przelotką usb>rs". Na 100%. Kupiłeś niewłaściwy
typ UPS i masz pecha. Kup właściwy UPS, albo zmień sterownik, albo
zrezygnuj z funkcjonalności monitorowania UPS.

Jak piszesz to nie pij, jak pijesz to nie jedź, a jak bez ups nie działa
ci interpunkcja w sterowniku - to nic nie poradzimy...

--
| Bartłomiej Kuźniewski
Re: problem z UPS

W sumie to dziwne ze nie ma takich "przelotek" w druga strone.
USB-master i RS232.
Ludzie robia jakies emulatory dyskietek, a zadnego starego sprzetu z
RS232, ktory wymaga peryferiow z RS323 nie ma ? :-)

A moze i sa takie przelotki ... tylko kosztuja pewnie tyle co UPS :-)

A ten UPS jesli nie jest na gwarancji, to mozna sprobowac otworzyc,
zajrzec do srodka - moze ciagle jeszcze sa tam sygnaly szeregowe i
doklejony do nich konwerter na USB, i wystarczy tylko wyprowadzic te
sygnaly.

J.

Re: problem z UPS

Szklana kula nie zna modelu starego oraz nowego UPSa a i sterownik widzi
mgliście.

Łukasz

Site Timeline