Problem z STM32F2xx i USB

Witam

Mam problem z rozpoczęciem pracy z USB w STM32F205ZE. Problem polega na braku jakiejkolwiek bazy. Korzystam z CodeSourcery G++ Lite oraz Eclipse (Juno). Ściągnąłem też oczywiście bibliotekę do USB od ST. Próbuję importować przykłady z tej biblioteki do Eclipsa (biorę projekty dla TrueStudio) i nic. Nawet, jeśli zaimportuję, nie potrafię zmusić ich do kompilacji ("No rule to make target `STM322xG-EVAL_USBD-FS.elf', needed by `all'." mimo, że Toolchain ustawiłem IMHO prawidłowo). Próbuję więc wrzucać samemu do własnego działającego projektu pliki bibliotei i przykłady i też nic to nie daje - błędów jest mnóstwo i naprawiałbym je pewnie przez tydzień, a zapewne pod koniec i tak by nic nie działało... . Męczę się z tym już trzeci dzień i nawet nie wiem, od której strony ugryźć temat. Może ktoś mądrzejszy ode mnie już ten temat przerabiał i chociaż mi powie, jaka droga będzie najlepsza do tego, aby cokolwiek odpalić? W przyszłości i tak będę musiał przenieść USB do mojego projektu, ale jak już będę wiedział JAK to działa, to będzie łatwiej... Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące tego co mam próbować.

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop
Marcin Wasilewski