Problem z SMS'ami

Mam problem. Posiadam Sagema MyX5-2 w sieci Plus GSM. Czasami kiedy koleżanka pisze do mnie esa (z sieci Heyah, telefon Nokia 3310) odbieram go jako "wiadomość niepełna 1/2" w wyniku czego widze tylko kilka pierwszych słów jej SMS. Reszty nie moge niestety przeczytac... Dlatego pytam: dlaczego dochodzi do mnie SMS jako niepełny. Bosko by było gdyby ktoś napisał też jak ten błąd wyelminować. Zaznaczam, że mam miejsce w skrzynce odbiorczej. PS: Czasami po tej wiadomości niepełnej przychodził na mój tel drugi, cały es (po maks kilku minutach), ale naprzyklad wczoraj wieczorem dostalem waznego SMS'a a do dzis mam go w telefonie jako "niepelny". Co z tym fartem zrobic?

Reply to
messenger