Problem z RCD

Ostanio pojawil mi się problem z wyłącznikiem różnicowoprądowym. Jest to
przemysłówka z diodami sygnalizującymi aktualny prąd uplywu z regulacją
prądu zadziałania. Jest wyłącznik który steruje głąwną cewką wyłącznik
głównego rozdzielni. Na kablach wyjściowych z wyłącznika głównegoszafy
załozony jest trasformator Ferrantiego połączony z RCD. Wszystko było OK,
została przeniesiona rozdzielnica i zaczął się problem. Następuje ciągłe jej
wyłączanie. Odłączyłem wszyskie przewody wyjściowe odbiorników z szafy i
dalej jest problem. Kabel zasilający do szafy jest 4x ileś mm2 + 1xileś mm2
jako zielony. Podczas przenosienia kabel główny zasilający rozdzielnie był
łączony-mufowany. Zaczynam się zastanawiać czy może to być przyczyną -źle
zmufowany z przebiciem gdzieś kabel ?? Czy to może powodować mi problem ??
Dodam dla zrozumienia schematt w postaci słownej: główny kabel zasilający
(mufowany) -> rozdzilenica -> wyłacznik główny -> trafo Ferrantiego -> RCD

Liczę na doświadczenie kolegów.
Pozdr.

Re: Problem z RCD
?

Upływność przed przekładnikiem nie może mieć wpływu na jego działanie.
Wepnij woltomierz do przekładnika przy wyłączonych odbiorach i sprawdź, czy
rzeczywiście napięcie jest równe zeru. Jeśli tak to uszkodził się sam
wyłącznik w czasie demontażu rozdzielni.

Site Timeline