problem z pilotem...

w pilocie od dvd [sony] zaczely kiepsko lub prawie wogole reagowc
niektore klawisze
(baterie świeże) a nie bardzo moge go rozlozyc zeby przeczyscic plytke
pod klawiaturą...

co koledzy sadza o zanurzeniu go w izopropanolu w myjce ultradzwiekowej
celem
przeczyszczenia srodka a potem na wysuszeniu w podwyzszonej temp....

sa szanse na poprawe ?

Re: problem z pilotem...

Nie wiem dlaczego, ale IMO jest to podstawowe działanie.
--
Pozdr
EM

Re: problem z pilotem...

jak wspomnialem nie jestem w stanie otworzyc tej obudowy bez jej
niszczenia....

Re: problem z pilotem...

Obudowy od pilotów ogólnie się otwierają bez większych problemów za pomocą
odpowiedniego noża.
Czasem można też wspomóc się podważając czymś w komorze baterii.
--
Pozdr
EM

Re: problem z pilotem...

Mam jednego albo dwa piloty, w których jest śrubka, do której dostęp
otrzymuje się po wyjęciu baterii, więc zanim rzuci się ktoś z nożem na
pilota, polecam dokładnie go obejrzeć ;)...

  Konop

Re: problem z pilotem...
Piloty łatwo otwiera się "kostką" do gitary.

PC

Re: problem z pilotem...

Może też być delikatnie spiłowana stara karta bankomatowa czy inna tego
rodzaju.

Re: problem z pilotem...

Otwórz pilota El-mak kostką ;)
One mają zatrzask wewnątrz komory na baterie, który trzeba wcisnąć
śrubokrętem (lub czymś podobnym).
Spotkałem się też z pilotem (Thomson?), który otwierało się przez mocne
przesunięcie dolnej części (w kierunku od diody nadawczej) względem
górnej - dowiedziałem się o tym niestety dopiero po wyłamaniu kilku
zaczepów.

Mirek.

Site Timeline