problem z oscyloskopem TO 368

Użytkownik wowa napisał:

Niestety rejestracja jest płatna. Mało tego - nie mogłem jak do tej pory zrozumieć jak to przejść, ponieważ chciałem ściągnąć od nich dokumentację innego urządzenia. Moim zdaniem wątkotwórca powinien jednak szukać schematu do swojego modelu. Identyczna lampa nie oznacza identycznego układu zasilającego W.N. że nie wspomnę o reszcie oscyloskopu. Jeżeli już płacić, to za oryginał. Maciek

Reply to
Maciek