Problem z konwergęcją w górnej części ekranu w Compaq P900

Witam

Mam monitor Compaq P900 (PE1030). Występuje w nim problem z konwergencją poziomą w górnej części monitora, około 1mm różnicy między niebieskim a czerwonym (dół jest prawie idelany). Czy da się w prosty sposób wyregulować górę, nie tracąc poprawności na dole. Gdzie szukać instrukcji serwisowej do tego modelu?

Pozdrawiam, Łukasz

Reply to
loookash

Witam. Mam monitor z tej serii (DELL P991 , 19" Trinitron) i mam dokładnie te same objawy - jak zgrywam dół, to rozjeżdża się góra i odwrotnie. Z posta wnioskuję, że Ty wogóle nie masz regulacji konwergencji - ja mam i pionową i poziomą, ale globalną a nie strefową - stąd mam albo górę dobrze, albo dół.

Podpinam się do pytania o jakieś serwisółki.

Reply to
Pawel Kraszewski

Witam.

Oczywiście monitor ma regulację konwergencji w pionie i poziomie. Niestety skrajne ustawienie konwergencji poziomej wystarcza jedynie do prawidłowego wyświetlenia dołu ekranu.

Pozdrawiam, Łukasz

Reply to
loookash

Dnia Mon, 21 Aug 2006 00:14:05 +0200, loookash tak nawijal:

A moze sie do magnesow zabrac?

Reply to
Franciszek Sosnowski

Myślałem o tym. Znalazłem dokumantacje od P1100. Jest tam odrobine opisana regulacja przy pomocy magnesów. Pewnie P900 odrobine się różni. Mam niezbyt duże doświadczenie w naprawie monitorów. Rozumiem, że regulować powininem włączony monitor.

Pozdrawiam, Łukasz

Reply to
loookash

Znalazłem dokumentację serwisową i od P900. Odrobine jest opisana regulacja. Zastanawia mnie jak bardzo powinienem uważać dokonując regulacji włączonego monitora.

Pozdrawiam, Łukasz

Reply to
loookash

Dnia Mon, 21 Aug 2006 01:48:13 +0200, loookash tak nawijal:

A jak chcesz to bez obrazu robic? :)

Reply to
Franciszek Sosnowski

Dnia Mon, 21 Aug 2006 02:26:36 +0200, loookash tak nawijal:

No nie wiem, ja wysiadam w tym momencie, moze ktos dopisze wiecej. BTW - przed tym, jak zaczniesz krecic, to zaznacz sobie jakims markerem lub korektorem/lakierem do paznokci :) kreske na calej dlugosci, co by moc powrocic, jesli sie okaze, ze to jednak nie sprawa magnetyczna, a jakis kondik wyparowal i parametry zmienil.

Reply to
Franciszek Sosnowski

:)

Reply to
loookash

W masz to na papierze, czy w wersje elektronicznej? Jak el, to czy byłbyś tak miły i wrzucił mi to na maila? Mail w poście jest poprawny.

Reply to
Pawel Kraszewski