Problem z kompilacją programu dla ARM

Witam !

Piszę program dla AT1SAM7S256 w C w środowisku CrossStudio
Programie potrzebuję użyć jedną dużą tablicę i kilka mniejszych
umieszczonych w pamięci flash. Łącznie to będzie około 70KB czyli
znacznie mniej od zasobów uP

Program kompiluję dla "ARM Flash Debug".

Tą największą tablicę zadeklarowałem tak:
const short CS_DATA[32752]={....

Jednak gdy jest ona tak duża to pojawia się błąd linkera (dla mniejszych
tablic jest OK):

section .data overlaps absolute placed section .setup
c:/program files/rowley associates limited/crossworks for arm
1.7/gcc/bin/ld: section .setup [0010ff80 -> 0010ffff] overlaps section
.rodata [00100680 -> 0011072b]

Czy ktoś może mi poradzić jak rozwiązać powyższy problem ?

Paweł

Re: Problem z kompilacją programu dla ARM

Sekcja .setup ma na sztywno ustawiony adres 0x10ff80. Więc nic dziwnego,
że sekcja .rodata się nie mieściła. Gdy zmienię adres .setup np. na
0x13ff80 wszytko kompiluje się prawidłowo. Moje doświadczenie z
procesorami ARM jest niewielkie i nie bardzo wiem do czego służy ta
sekcja .setup.
Jakie skutki przyniesie zmiana jej adresu ?
Z jakiego powodu dla AT91SAM7S256 adres domyślnie ustawiony jest na
wartość 0x10FF80 ?

Paweł

Re: Problem z kompilacją programu dla ARM
Hello
it looks like 8 have the same problem,
did you find the solution?

iwnego,
mieniďż˝ adres .setup np. na
˝wiadczenie z
ż˝y ta
na

Re: Problem z kompilacją programu dla ARM

A używasz float lub double ?

Adam

Site Timeline