Próbki z TI - dprawa?

Zamówiłem darmowe próbki elementów z TI na kwotę $44.1 i dostałem z FedEx dokumenty do odprawy. Nie bardzo wiem co wpisać w pola "Wartość przesyłki celnej" oraz "koszt transportu". Na liście przewozowym jest "Total declared value for Customs" jest te 44.1, ale na dokumencie z TI jest podsumowanie 44.1-44.1=0, a "Transport Charges" - "Bill Sender". Jest jeszcze dokładna zawartość - no to chyba piszę poszczególne podzespoły?

Michał

Michał Lankosz pisze:

Układy scalone. Bez problemu przechodzą. Zazwyczaj chodzi o tłumaczenie.

Adam

Reply to
Adam Górski

Użytkownik "Adam Górski" snipped-for-privacy@malpawp.pl napisał w wiadomości news:hp2kg2$1a3$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

OK, ale co wpisać w pola "Wartość przesyłki celnej" oraz "koszt transportu". Jeśli trzeba od tej wartości zapłacić cło czy vat to to zrobię. Jeśli jednak da się to ominąć to wolę nie płacić niż płacić - dla mnie będzie prościej :)

Michał

"Michał Lankosz" snipped-for-privacy@tlen.pl schrieb

:)

Jak Ci nie pilno to wpisz jako wartosc SAMPLE i zobacz co zrobia.

Nie wiem jak jest w fedex, ale odprawa celna niekiedy oznacza oprocz 22% VAT jeszcze oplate brokerska dla agencji celnej.

hej

Reply to
mw158979