preskaler do miernika częstotliwości?

Witam! Jaki zastosować preskaler do pomiaru częstotliwości do 1,2GHz lub więcej (chodzi o układ niedrogi i łatwo dostępny),sam miernik częstotliwości mierzy do 10MHz.

Z góry dziekuje.

Pozdrawiam Pawel

Reply to
Pawel

Sat, 27 Nov 2004 16:46:33 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie " Pawel" snipped-for-privacy@gazeta.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

U664B lub odpowiednik. Cena 6-10 zl. Nie pamietam przez ile dzieli. Mozliwe ze trzeba bedzie cos jeszcze dolozyc.

Reply to
BLE_Maciek

16, o ile mnie sclerosis nie myli. Trzeba dodać jeszcze jakieś dzielniki przez 5. Z nowszych możesz wziąć U893BSE. Tu jest aplikacja:
niestety chwilowo nie mogę jej obejrzeć, bo elektroda mnie nie chce wpuścić :-(

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok