Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics

CzeB6%c.
MiaB3% z Was ktoB6% kiedys okazjEA% wykupiE6% prenumeratEA% tego pisma?
Do wersji online i jej B6%ciB1%gniEA%cia z ich strony potrzebne sB1% klucze=
,
ktF3%re uparcie twierdza BF%e przesB3%ali i nawet po ponownej proB6%bie te=
BF%
upierajB1% sie BF%e poszB3%y.
CaB3%y problem w tym BF%e nic takiego w mailu nie ma.
MoBF%e ja inaczej rozumiem pojEA%cie klucza, a oni inaczej?
Wydaje mi sie BF%e powinnny byc to jakieB6% kody lub kod.
Co Wy na to, bo mam wraBF%enie ze pisanie do nich to jakas porazka

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics

A pomyślałeś o filtrach antyspamowych?!
Może wysłali, a wszystko i tak poleciało jako spam u Twojego providera...

--
DJ

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics
A pomyB6%laB3%em.
Poczta przychodzi a w teB6%ci nie ma tego o czym oni uporczywie mF3%wiB1% =
BF%e
jest

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics

No to forwardnij im jako zalacznik tego maila i zapyaj czemu w kulki leca.

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics
Witam

Albo niech Ci zaznaczą innym kolorem tekst który jest tym "kluczem" dla nich
Pozdrawiam
WojtasW

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics

białym, białym ;)))

--
DJ

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics

Może obejrzyj źródło...

--
DJ

Re: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics
 BF%e
Z tego co pisza powinienes otrzymac dwa meile, jeden z potwierdzeniem20%
prenumeraty i drugi z kluczem.

Tomek

Site Timeline