Prenumerata Elektora

Czy moBF%na jakoB6% w Polsce zaprenumerowaE6% Elektora? Znacie jakiegoB6%
dostawcEA%? Na samej stronie Elektora nie mogEA% znaleBC%E6 prenumeraty,
tylko zakup pojedynczych sztuk.
A moBF%e ktoB6% z Was zamawiaB3% prenumeratEA% tego pisma?

Re: Prenumerata Elektora

Można, też przez internet. Musisz się najpierw zdecydować na język,
potem idziesz na odpowiednią stronę Elektora i zamawiasz. W zależności
od tego, czy chcesz mieć go szybko, czy możesz czekać musisz ewentualnie
dopłacić za przesyłkę ekspresową. Ja mam prenumeratę, ale to ciebie i
tak specjalnie nie interesuje, bo nie mieszkam w Polsce.