Prêdko¶æ transmisji na FT2232H

[Moje badziewie][USB (FT2232H)]PC.

misji w tym trybie = ~8kB/s. W trybie FIFO245 zapycha bez problemu 60MB/s

.

ecie (slave)?

Reply to
stchebel

W dniu środa, 22 stycznia 2014 09:06:57 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Piszesz, że szybciej. Konkretnie ile?

Reply to
stchebel

Na jakim uP uzyskałeś taki transfer przez IO? W trybie DMA czy programowe machanie pinami? K.

Reply to
John Smith

No akurat prędkość transmisji dla klasy HID wynosi 8kB i jest to górna ,realna prędkość transmisji .

Reply to
zapinio

Nie pleć głupot. Na FT2232H nie ma jakiegoś tam trybu DMA. Wyraźnie napisałem w jakim trybie uzyskałem taką prędkość transmisji. FT245 FIFO (60MB/s)!! Bus Emulation Mode ~8kB/s.

Na jakim uP? Na żadnym. W ogóle nie wykorzystuję uP do transferu. Po co?! Do transferu jest właśnie FT2232H, poczytaj se dokumentację.

Machanie pinami.. , hmm.. nie irytuj.

P.S. Jak o czymś nie mam kompletnie pojęcia, to nie doradzam.

Reply to
stchebel

Czyli wniosek chyba taki: muszę pogłówkować nad zrobieniem interfejsu FT245 FIFO. Trochę to wydłuża i upierdliwia siano cyfrowe na FPGA, ale.. tak kurde podejrzewałem..

Reply to
stchebel

Znak zapytania na końcu zdania oznacza pytanie, a nie zdanie twierdzące w którym mogła by być rada. Może dla Ciebie już czas by położyć się spać? System nerwowy można ukoić. Warto przeczytać tekst na się odpisuje. K.

Reply to
John Smith

On Wed, 22 Jan 2014 03:50:49 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com wrote:

--
Marek
Reply to

64kBytes/sec is the maximum guaranteed bandwidth for full speed.
--
Marek
Reply to

Sprawdziłem, transfer po HID dla 26j50 przy 48MHz zegarku wychodzi ok

30 kBajtów/sek. Oczywiście pic nic innego nie robi tylko przesyła w odpowiedzi ten sam bufor 64 bajty.
Reply to
Marek

Z ciekawości sprawdziłem realną prędkość, gdy układ wysyła konkretne dane przez hid do pc. Układ na którym to testuję ma zapisane pewne dane w zewnętrznej pamięci serial flash. Ściągnięcie tych danych (46721 bajtów) i zapisanie ich do pliku na pc zajmuje 1.46s, co daje ok 30kB/sek.

Reply to
Marek