Precyzyjne goldpiny smd

Witam,

Próbuję namierzyć takie goldpiny tylko _precyzyjne_ do montażu SMD:

Nie wiem czy takie w ogóle są produkowane, gdzie tego ewentualnie szukać?

Jednorzędowe lub dwurzędowe (rozstaw 300mil)

Pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz
Marek Dzwonnik

Te właśnie nie mogą być, szukam takich, które wejdą do podstawki precyzyjnej jako para.

Konkretnie chodzi o zrobienie adaptera DIP18 -> SOIC18 (szeroki), perfekcyjne do tego są szpilki z Maritex'u:

ale w tym wypadku przy przewlekanych nie da się osadzić centralnie na kanapkę tych podstawek. Jak bym znalazł coś w SMD to po sprawie.

Pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Adam Jurkiewicz napisał(a):

Reply to
Daniel Dawid <Light'I> Majewski

Nie, to zwykłe precyzyjne piny, z jednej strony grubsze z drugiej ciensze (do wkładania w podstawkę i do lutowania)

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Adam Jurkiewicz napisał:

A idzie coś identycznego dorwać, tyle, że sprężynujące z jednej strony o rozstawie 2,54 mm ?

Reply to
Daniel Dawid <Light'I> Majewski

Może potrzebujesz po prostu igieł testowych (każda ze sprężynką w środku)? Semicon ma tego trochę w ofercie:

Adam Dybkowski

Owszem, byłem tu już wcześniej... Nie mam na myśli igieł testowych luzem (przejrzałem katalog qatech-a [7MB], tu też byłem :

tylko połączone w listwy o rozstawie 2.54mm, dające się łatwo rozdzielać, tak, jak w/w łącznik listwowy SIS do PCB lub podstawki SIP (np.
Może jest ktoś, kto te igły składa w listwy ?