pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem

Witam. Pralka amica miała już 5 razy wymieniany sterownik. Problemy
występują
np po burzach (nie ma chwilę pradu, wraca prąd, pralka nie żyje). Sądząc po
wpisach
na forach mój przypadek nie jest odosobniony (5 napraw, 7 napraw, 10 napraw,
...).
Pralka ma już 3 lata więc szanse na wyegzekwowanie czegoś od sprzedawcy
spadły
do 0.

Jest ktoś w stanie zaproponować jakieś doraźne rozwiązanie ? Nie znam
niestety
żadnych szczegółów.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Czyli problem nie leży w pralce, ale w Twojej instalacji.

Wykonać zabezpieczenia iunstalacji tak jak być powinny. Porządne
uziemienie blisko rozdzielni, a w rozdzielni ochronniki przepięciowe
klasy B i C.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
Hello uzytkownik,

Znaczy uważasz, że to zakres prac dla normalnego, szarego uzytkownika
pralki automatycznej?

 RoMan
Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem

Prosze nie odpowiadac na posty wysylane na te grupe i podpisywane przez
RoMan Mandziejewicz.

Dziekuje.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
Hello nn,

Chyba cię pogięło, anonimie.

 RoMan
Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem

Nie dość, że spamer, to jeszcze troll. Mowa oczywiście o nn, a nie RoManie.

--
GLaF

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Zadziwia mnie bezczelność niektórych... porównując do pewnego brzydkiego
zachowania, jak ktoś kiedyś się spierdział w towarzystwie, to się czerwienił
ze wstydu. Dziś jak to zrobi, to się tym chwali, a na zwróconą uwagę w
najlepszym razie odpowiada coś w stylu "czego chcesz, przecież nic się nie
stało", albo nawet wręcz "wolność dla pierdzących w towarzystwie". Ja jednak
poczekam spokojnie, to zło obróci się przeciw pierdzącemu. A ja dopiero na
końcu, głośno się zaśmieję. Mogę się z Romanem nie lubić, ale nie mam
moralnego prawa nie uznawać jego wiedzy, teorii i praktyki.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Na szczęście nie ty o tym decydujesz. A każdy z nas, jeśli będzie
potrzebował, wiedzy, porady, to jednak się do Opola zwróci, a nie do
Wrocławia. Jak zapewne zdążyłeś zauważyć (o ile zgodnie z netykietą
przejrzałeś najpierw archiwum i przynajmniej ostatni miesiąc wpisów na
grupie), ja i Roman nie przepadamy za sobą. Ale, jeśli, to z jego wiedzy
skorzystam, bo on ją ma,  teoretyczną i praktyczną. Pozytywną cechą Romana
jest też to, że nie spamuje. NIE SPAMUJE. Więc jeśli bym miał taki wzór do
wyboru, aby komuś pokazać, to jego pokażę. Ciebie nie znamy, nowy jesteś, a
Roman działał w necie wcześniej, niż ja, a ja zacząłem 20 lat temu; wlazłeś
między wrony, kracz jak one.
Tyle w temacie.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem

To powiedzenie akurat tu nie pasuje, bo ono neguje dyskusję. Chodzi o
elementarną kulturę osobistą, której częścią jest netykieta, zwyczajny brak
chamstwa. Tyle by wystarczyło.
Ale nn nie dość, że rozsyła spam, to jeszcze się wykłóca, że robi dobrze.

--
GLaF

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Ale właśnie o to mi chodzi. Przyjęliśmy pewne zasady i stosujemy się do
nich. Tego samego więc oczekujemy od innych.

Może ja pojadę na proszony obiad do cioci i pierdnę przy jedzeniu zupy,
wciskając wtedy, że przecież nic takiego nie robię, a bąka nie można
trzymać, bo mnie posra :P...? Przecież robię dobrze pierdząc (co z tego że
przy obiedzie, przeca to nie mój problem, nie chcą, niech nie wąchają),
dzięki temu nie poskręca mnie w środku :P
(To oczywiście była ironia na takie spamy, kiedys jednemu nałogowemu
palaczowi, na jednej z grup dyskusyjnych, zadałem pytanie - (mniej-więcej)
"skoro palisz na przystanku swoje śmierdzące papierochy, to rozumiem, że w
takim razie nie będzie ci przeszkadzać, że sobie stanę przy tobie i
pierdnę?" Już nie odpowiedział, a dużo pyskował, ze paląc przecież nic
takiego nie robi)
Heh... a kiedyś za taki spam można było dostać na skrzynkę mailową obrazek
dobrego Linuxa (np. pełnego Debiana), lub inną, równie dużą przesyłkę...
Korci powrócić do tych czasów. Kiedyś na p.r.warszawa jakaś knajpa (spoza
stolicy), czy co to było, puściła bą... znaczy się spam... to przez kilka
dni wchodzący na ich stronę przeczytać mogli, że ta firma to spamerzy, a
spamerów się nie lubi... czy coś w tym stylu. Nie wiem, czy we wrocławskim
oddziale Tepsy (oczywiście, zobaczyłem z jakiej puli jest IP nadawcy -
wrocławska Neostrada) są ludzie od abuse... Dane są publicznie dostępne.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Zapewne przerasta Twoje możliwości.

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
Hello uzytkownik,

Piłes - nie pisz - nie będzie się musiał wstydzić, jak wytrzeźwiejesz.

 RoMan
Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Nie przypisuj innym swoich cech.
Przeczytaj jeszcze raz całą konwersację i wskaż, w którym miejscu
proponuję aby autor wątku wykonywał to osobiście.
To, że komuś polecam co należy zrobić, nie oznacza, że ma to robić
samemu.
Poza tym jest to grupa dotycząca elektroniki, czyli w większości ludzie
prowadzący tutaj dyskusje mają jakieś pojęcie o elektryczności. Ty zaś
zakładasz z góry, że autor watku jest kompletnym laikiem.
Wiesz dlaczego na Elektrodzie tępili takich durni jak Ty, którzy pełnili
funkcje moderatorów i admninistratorów?
Bo zawsze uważali, że są najmądrzejsi i tylko ich zdanie się liczy, a
reszta userów to debile.
Jak widać choć już jakiś czas temu przestałeś pełnić funkcję moderatora
na Elektrodzie to jeszcze nie przeszły Ci te nawyki.

Re: pralka amica psuje si? po ka?dym szarpni?ciu pr?dem
Hello uzytkownik,

Saturday, June 15, 2013, 9:41:57 AM, you wrote:

*PLONK!*

 RoMan
Re: pralka amica psuje si? po ka?dym szarpni?ciu p r?dem

Uprzejmie dziekuje. Przynajmniej nie bedzie durnych komentarzy, które
nic nie wnosza do dyskusji :)

[...]

PLONK!

Włodek

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
Hello nn,

Niepoważny jesteś.

 RoMan
Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu p rądem

Być może. Tylko jak wytłumaczyć działanie dziesiątek innych urządzeń u mnie
problemy z taką samą pralką u innych ? Nie widziałem żeby po innych pralkach
ludzie tak jechali. A serwis grzecznie te sterowniki wymienia i nie
zastanawia się
skąd tyle awarii ?

Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem

np jaki tam problem leży?

--
Piter

Site Timeline