Prądnica wolnoobrotowa do elektrowni wiatrowej - Page 3

Re: Prądnica wolnoobrotowa do el ektrowni wiatrowej

Pod warunkiem rozkrecenia do kilku tysiecy RPM.
A wtedy przekladnia bierze swoje, nawet nie wiadomo czy ten wiatrak
ruszy, no i musi byc odpowiednio wiekszy, az wyjdzie za duzy :-(

J.

Re: Prądnica wolnoobrotowa do elektrowni wiatrowej

To ma być wiatrak na kole od roweru czy jak?

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Prądnica wolnoobrotowa do el ektrowni wiatrowej
UĹźytkownik "AlexY"  napisał w wiadomości grup

Na wiatraku jak rozumiem. A wiatraki sa dosc powolne.

I niewykluczone ze na czesciach rowerowych probowalbym zrobic
przekladnie :-)

J.

Re: Prądnica wolnoobrotowa do el ektrowni wiatrowej

Nawet nie brałem pod uwagę prądnicy wysoko obrotowej ze względu na hałas,
ale zainteresowały mnie straty przekładni, więc mniej więcej procentowo ile
wynoszą straty takich przekładni i jak zależą od prędkości obrotowej?

Site Timeline