Prądnica wolnoobrotowa do elektrowni wiatrowej

"Mirek" napisał:

Dokładnie! Mnie bardziej interesuje te tanie źródło magnesów neodymowych, więc jak byś dał przykładowy namiar, albo się spytał kolegi ile mniej więcej kosztowały te magnesy od producenta bo taka informacja nie tylko mnie by zainteresowała.

Reply to
McGayver

Na razie jest nieuchwytny - jak się sytuacja zmieni to popytam.

BTW - też wam tak ciężko ostatnio chodzą newsy na gazecie?

Mirek.

Reply to
Mirek

Co się dowiedziałem dzisiaj:

- Magnesy za 12 zł sztuka.

- Prądnica daje mocy ciągłej 2,5 kW - przy około 50 obr/min.

- Chwilowo, podczas burzy dochodziło podobno do 7 kW - ale takiej mocy ciągłej raczej cieplnie nie wytrzyma.

- Aktualnie trwają prace nad większymi łopatami.

Mirek.

Reply to
Mirek

Mirek" napisał:

Jakiej wielkości są to magnesy i gdzie można je dostać po 12 zł sztukę?

Reply to
adam