Dużo mniejsze niż to się może wydawać.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic258949.html#1283533
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pora żenie_prądem_elektrycznym
http://pl.wikipedia.org/wiki/Elektryczny_pastuch

--
gof

Re: prąd kondensatora
Órzytkownik "Adam Wysocki" napisał:

co do spadku napięcia na upływności to okazuje się ze tanie kondensatory
mają ją niesamowicie wielką:O(

pod linkami nie ma żadnych informacji ale naprowadziłęś mnei na trop i
znalazłem coś takeigo:
czyli że paralizator daje 0.5J energii a defibrylator 360J

Re: prąd kondensatora

Nie wiEA%kszym niBF% Imax.
ProszEA% bardzo.

--20%

Re: prąd kondensatora

To jakieś małe
Maksymalny prąd 9A

Re: prąd kondensatora

dzięki fszystkim za informacje, sporo się ostatnio dowiedziałem o
kondensatorach, dobra była też informacja na temat kondensatoruf do lamp
błyskowych:O)

odkryłem też przypadkiem główną przyczynę pożarów kondensatorów, przyczyną
było uszkadzanie się diod prostowniczych ładujących kondensatory i ftedy
następuje przepował przepływ prądu bez ograniczeń i przekroczeniem pewnie
fszystkich parametruf co skutkowało najpierw zagotowaniem się a potem
zapalaniem kondensatorów (dobrze że nie było eksplozji:O)

uszkadzanie się diod prostowniczych też następuje w spoób dla mnie nie
zrozumiały, to znaczy w momencie gdy podłączenie ładowanych kondensatorów
nie jest dobre i występuje przeskok iskry, gdy podłączenie jest prawidłowe
to diody się nie uszkadzają:O)

Re: prąd kondensatora

"kurfa".. człowieku.. męczę się to czytając,, zaczynam żałować że w zamian
za takie lekceważenie mnie z Twojej strony pomagam Tobie w temacie,
nakierowując na przydatne informacje.

Przemyśl to, bo następnego razu nie będzie.

--
Irokez

Re: prąd kondensatora

Jest niereformowalny  systemowo czy psychicznie.

Artur(m)

Boże jak on to robi
Znów wychodzi mi z KF

[OT] Re: prąd kondensatora

Regexpem go. Nick ma charakterystyczny.

--
Artur Stachura

Re: [OT] Re: prąd kondensatora

nie tłumacz mu bo głupi i tak nie zrozumie!:O)

Re: [OT] Re: prąd kondensatora

Ale, dlaczego nie mogę go wyrzucić
przez "zablokuj nadawcę"?

Artur(m)

Re: [OT] Re: prąd kondensatora

boś głupia ciota od rekrutacji!!!:O)

Re: [OT] Re: prąd kondensatora

Nie znam Outlooka, ale przypuszczam, że Twoja funkcja blokowania
identyfikuje nadawcę po nicku ew. po numerze IP. Ten facet pisze z
różnych IP i zmienia nicka. Zmienia go jednak (na szczęście) w sposób
na tyle schematyczny, że można zbudować regułkę filtrującą po
charakterystycznych zbitkach liter w nicku.

Nie wiem, czy Outlook ma taką możliwość.
Proponuję zapytać na pl.news.czytniki.

Powodzenia.

--
Artur Stachura

Re: [OT] Re: prąd kondensatora

Dzięki spróbuje.

Artur(m)

Re: prąd kondensatora

a ten pszygłupawy trol znowu lata za mną fszendzie, szczeka i obsikuje,
myślisz że dostaniesz za to emeryturkę ubolcu?:O)

p.s.
Artur(m)

no i się wydało co za głąby siedzą f tej rekrutacji!!!:O)

Site Timeline