[praca] Wrocław

hello,

stabilna i mocno rozwijająca się firma z Wrocławia (nie, nie NSN :) ) poszukuje pracowników na stanowiska

Embedded Software Design Engineer FPGA (VHDL) Design Engineer Test Design Engineer Hardware / Electronics Designer

zainteresowanych prosze o kontakt na adres armi maupa armi-ess kropka eu , podam namiary na dalszy kontakt.

jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków, i nie ja ustalam warunki i wymagania.

@
Reply to
Artur Miller

do kogo z tej grupy adresujesz tą ofertę? do tego ciecia jana kowalskiego?

Reply to
identyfikator: 20040501

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:kg3i2g$anc$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Dzieci o tej porze powinny spać a nie obrażać innych

Reply to
Ben

Espotel

Znam takiego jednego. Ale ma teraz kontrakt w Singapurze - tam lepiej płacą :P

nieaktualne

nieaktualne...

Jasne - i tak w koło Macieju. A w ofertach nie ma mowy o propozycjhach płacy, tylko cuda-niewidy/

Oczywiście. Tylko po co utajniać dane klienta, skoro odnalezienie w sieci firmy z Wrocławia szukającej pracownika (albo jelenia, sądząc po braku jakiejkolwiek oferty zapłaty za pracę) zajmuje mniej niz minutę?

Pan Artur Miller napisał:

No dobra, to wszystko nie jest aż takie istotne, ale czy praca jest w młodym i ambitnym zespole?

Reply to
Jarosław Sokołowski

Młody ambitny zespół jeleni ?

To dobrze brzmi !

Reply to
Bezznaczenia

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:8583795299$ snipped-for-privacy@squadack.com...

aktualne :) z wczoraj :)

jw

a w których polskich są?

@
Reply to
Artur Miller

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:kg3i2g$anc$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

no do Ciebie nie, u nas trzeba wiedzieć jak działa kondensator ;-)

@
Reply to
Artur Miller

Dnia 20 Feb 2013 23:04:18 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

Mnie tam najbardziej zależałoby na prywatnej opiece medycznej, darmowej kawie i grze w siatkówkę w każdy piątek.

Reply to
Jacek

Czemu wyciąłeś nazwę pracodawcy?

Z przedwczoraj.

j.w.

No i własnie dlatego najlepsi dawno już są za granicą. Brak szacunku dla fachowców tak się kończy.

Użytkownik "Jacek" snipped-for-privacy@ola.pl napisał w wiadomości news:1a2vuli9gbgan$.1hnawpv53txhr$. snipped-for-privacy@40tude.net...

jest

tez jest

grafik ustalamy we własnym zakresie

pozdr

@
Reply to
Artur Miller

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:1746386477$ snipped-for-privacy@squadack.com...

Nie obwiniaj mnie Romanie za zasady panujące na polskim rynku pracy. Jakie są zarobki w Singapurze, to wiem. Poza tym nie kazdy moze pozwolić sobie na wyjazd za granicę. Oferta kierowana jest zarówno dla osób na poziomie junior, jak i doświadczonych.

Tak, Espotel. Mysle, ze nie ma sie czego wstydzić :)

@
Reply to
Artur Miller

ale to coś dziwnego, przecież pracę powinien dostać ktoś zaufany z ekipy tuska, a nie tak ogłaszasz na publicznej grupie...

Reply to
identyfikator: 20040501

Alez nie obwiniam - to prosta konstatacja.

Najlepsi mogą.

Czyli szukasz jeleni...

A na takich firmy nie stać.

A potem człowiek się dziwi, dlaczego musi używać sprzętu z oprogramowaniem z tak gównianymi błędami :(

Dam prosty przykład: dekodery Cyfry+ - każdy, kto ich uzywa potwierdzi, jak żałośnie niedopracowany soft na tym jest.

Ufff.

Hehe, nice one. :-D

Reply to
JDX

Nie przegapie takiej okazji do trolowania. Kol. Karol od listopada jest sobie sterem, zeglarzem i okretem. W styczniu Atari oglosilo bankructwo.

jan kowalski

może mi Ktoś pomóc w namierzeniu tego ciecia? pisze z komórki, a to chojrak, platformowy chojrak...

Reply to
identyfikator: 20040501

Tylko ja czuje ironie? :)

W dniu 20.02.2013 22:41, Artur Miller pisze:

Biorę od ręki na wszystkie stanowiska. Moja cena to 13.000 netto. Bez negocjacji w dół.

Pozdrawiam, McKey

Reply to
Martin McKey Ltd.

Doba ma tylko 24 godziny.

Za każde stanowisko osobno, oczywiscie ;)

:)