[praca] Programiści systemów embedded poszukiwani

hello,

Stabilna na rynku firma mająca siedzibę we Wrocławiu poszukuje programistów
systemów embedded (C/C++). Tylko Wrocław (brak możliwości pracy zdalnej),
zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreslony po okresie próbnym.
Więcej info i kontakt na maila armi maupa orange pl

pozdr

@

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
Hello Artur,

Zgłoś się do mojego syna. Choć on ma tyle propozycji, że może być
problem...

Znajdziesz na linkedln - nazwisko znasz.

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiw ani

Za 12.000 na miesiąc przyjdę. Ile oferujecie ?

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani

ja tylko podsyłam ofertę, na priv podeślę maila, na który mozesz wysłać CV,
jesli udowodnisz, ze jestes tyle wart - sky is the limit.

@

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
Hello Artur,

Prawdziwi fachowcy w tej dziedzinie nie szukają pracy na grupach
dyskusyjnych.

Doszedłeś już do tego?
    C++    (Advanced, 6 years experience)
    Python    (Expert, 4 years experience)
    Kanban    (Beginner, <1 year experience)
    Agile    (Intermediate, 2 years experience)
    Boost    (Advanced, 4 years experience)
    STL    (Advanced, 5 years experience)
    Embedded Software    (Advanced, 4 years experience)
    Git    (Intermediate, 2 years experience)
    ClearCase    (Intermediate, 2 years experience)
    UML    (Intermediate, 3 years experience)
    BDD    (Intermediate, 2 years experience)
    YAML    (Intermediate, 3 years experience)

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiw ani

Jakie ma znaczenie do czego doszedł? Czy tylko chciałeś się pochwalić?
Czy jak będę szukać pracownika to też mnie zapytasz do czego doszedłem?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Ale to nie moje...

Nie zrozumiałeś kontekstu.

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani

tak, wiem, pisałeś na tej grupie już wiele razy, ze dla Ciebie jestem
fachowcem na niby. może czas zmienić płytę ?

pozdr

EOT

@

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
Hello Artur,

Nic do Ciebie nie mam. Nawet nie wiem, skąd ten pomysł. Wyśmiewam samą
ideę poszukiwania takiego fachowca tutaj.

Re: [praca] Programiœci systemów embedded poszukiwani

Ale czemu ?
Czy tu nie ma fachowcow, czy fachowcy usenetu nie maja ? :-)

J.

Re: [praca] Programiœci systemów embedded poszukiwani
Hello J.F.,

Ale już napisałem - za fachowcami w tej dziedzinie łowcy głów biegają
i fachowcy dostają takie oferty, że nie muszą ofert w usenecie szukać.

Wrzuć mi na priva jakiś żywy adres do siebie, proszę.

Re: [praca] Programi?ci systemów embedded poszukiwani

Ale kto mowi o szukaniu - na razie to pracodawca szuka

jfox malpa poczta onet pl

J.

Re: [praca] Programi?ci systemów embedded poszukiwani
Hello J.F.,

W miascu, gdzie fachowiec nie zagląda. Zresztą - już się okazało, że
potrzebuje kodera a nie fachowca.

Odezwij się, czy mail doszedł.

Re: [praca] Programi?ci systemów embedded poszukiwani

Ale czy pan nie obraza ? :-)

Mam nadzieje ze i odpowiedz dojdzie.

J.

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiw ani

C++ to trochę wiem co to takiego (czytałem Stroustrupa w oryginale bo nie
było jeszcze nic po polsku), ale pozostałe to pierwsze słyszę (widzę),
(zakładając, że Embedded Software to jakaś nazwa własna).
P.G.

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani

asna).

No chyba przesadziB3%eB6% albo powinieneB6% siEA% wstydziE6% :) JeB6%li z=
nasz C++ to20%
pewnie wiesz (powinieneB6% wiedzieE6%) co to STL. Python teBF% pewnie zna=
sz20%
choE6%by z nazwy.

--20%

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
Taki ezoteryczny, skryptowy whitespace, z komicznym modelem
obiektowości, który ma składnię czytelniejszą od perla więc przyjął się
w przemyśle? ;)

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani

Nie, w przemyśle przyjął się archaiczny C z modelem obiektowości
wymyślanym przez każdego na nowo, czytelnymi inaczej makrami łatającymi
braki ficzerów, upierdliwym zarzadzaniem pamięcią i stadem legacy
programmers utrzymujących ten stan rzeczy przez najbliższe N+1 lat.

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiw ani

STL z niczym mi się nie kojarzy (jak wiele innych TLS-ów). Python faktycznie
kiedyś słyszałem, ale nie wiem czy to program, środowisko, algorytm,
kryptonim jakiejś misji wojskowej, zwierzę,...,inne.
Mam (od zawsze) taką ułomność - zero pamięci do faktów (nazw, imion,
nazwisk, twarzy, numerów ..) i sorry ale nie mam zamiaru popadać w kompleksy
i się wstydzić. Zmuszało mnie to 'walki' z panią od matematyki, gdy
oczekiwała przytoczenia 23 własności z geometrii (ktoś wpadł na pomysł aby
własności w podręczniku określać kolejnymi numerami - może to normalne, ale
mnie strasznie śmieszyło).
Używam (pewnie nieudolnie) tylko jednego narzędzia programistycznego -
Builder-5 (bo w 6 zastąpili Standard przez Personal). Ale na moje potrzeby
(dwa, trzy tygodnie programowania w roku) wystarcza mi.
P.G.

Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani

No ale vector czy map chyba uBF%ywaB3%eB6% :)
Hint: Standard Template Library

Mnie Borland zniechEA%caB3% tym, BF%e nie moBF%na stosowaE6% ich B6%rodow=
iska do20%
celF3%w komercyjnych. To juBF% wolaB3%bym Visual Expres (gdyby nie byB3%o=
 gcc).

--20%