Praca dla elektronika praktykującego.

Sorki za temat lekko spamowy, ale pomyślałem że może wśród bractwa jest
osoba szukająca lub chcąca zmienić pracę i zainteresują ją oferta.

Poszukuję pracownika biegłego w temacie uC (nie precyzuję jakich, gdyż
na dłuższą metę nie ma to na początku znaczenia), mającego jakieś
doświadczenie w programowaniu (przykładowo transmisja z uC->PC
bezprzewodowo) i mającego za sobą pomyślnie wdrożone projekty. Jednym
słowem kogoś samodzielnego z pasją w dziedzinie elektroniki cyfrowej.
Zatrudnienie na umowę o pracę, cały etat w Bielsku-Białej lub na terenie
śląska (planowane jest biuro w Bytomiu).
Aby uciąć spekulacje na wstępie powiem, że przewidywane jest
wynagrodzenie na poziomie 2.5-3.5k netto plus ewentualne premie, jeśli
praca będzie wykonywana sumiennie i będzie kończyła się kolejnymi
wdrożeniami.

Piszcie jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem. Będę natomiast
nieobecny w środę. Możecie na
irek na serwerze 1024 kropka pl
aby nie zaśmiecać grupy niepotrzebnym spamem.

Wszelkie dokumentacyjne historie natomiast (CV, list) proszę na adres:
wojtek na serwerze jwinvestment kropka com

Współpracę rozpoczniemy małym testem, więc z góry dziękuję osobom
mającym zamiar dopiero się elektroniki nauczyć. Sorki ale tym razem nie
mam na to czasu.

Irek.N.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Sprecyzuj temat bo bezprzewodowo i uC to szeroki zakres i ciezko znalezc
kogos takiego kto ogarnie wszystkie uC i wszelkie sposoby transmisji
bezprzewodowej.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Ależ nie chodzi o wszystkie uC. W zupełności wystarczy jeśli będzie znał
jedną rodzinę, byle dobrze. Zresztą, jeśli ma się opanowaną jedną, to
poznanie drugiej nie jest już takie kłopotliwe i nie mam na myśli
drugiej, później trzeciej i tak dalej. W zasadzie to nikt nie będzie się
wtrącał zbytnio, jeśli wybierze samodzielnie coś sensownego od strony
technicznej. Podobnie z protokołem - to tylko przykład zresztą.

Irek.N.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Jak mowi reklama takie rzeczy to tylko w erze.  Zauwaz ze uC zaczynaja
sie od np od ATTINY i nie sadze zeby ktos kto zna doskonale te klase uC
potrafil cos sensownego zrobic z PowerPC i odwrotnie. Podobnie z
bezprzewodem moze to byc prosta transmisja kilku bitowa typu pilot TV
albo WiFi.
To tak jakbys chcial zatrudnic do serwisu mercedesa faceta co sie zna na
snopowiazalkach.

Sprecyzuj konkretnie swoje potrzeby a pewnie ktos sie odezwie .

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Jak się zna na snopowiązałkach, to mercedesa też się nauczy. Gorzej w
odwrotną stronę... Snopowiązałki nie ma jak podłączyć "pod komputer"...
Eeeee... to się nie da naprawić !!! ;))))

--
DJ

Re: Praca dla elektronika praktykującego.
"
[...]

Tak w ogole to chyba raczej NTG i temat na grupe developerow.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

no tak, dajesz człowieku ogłoszenie i sam nie maszs zielonego pojęcia w
temacie, a stawiasz jakieś wydumane wymagania i mówisz co kto ma umieć,
puknij no się w lep!:O)

jak by ktoś poważnie potraktował tfoje ogłoszenie to po dojściu do
wynagrodzenia ryknoł by śmiechem:O)

typowe ogłoszenie frajera dla frajera typu: szukam pracownika z 5letnim
dośfiatczeniem, po studiach a najlepiej na 4tym roku, biegły angielski i
francuski, do pracy pszy "sam nie wiem czym", atrakcyjne wynagrodzenie jak
na pracownika McDonalda:O)

Re: Praca dla elektronika praktykującego.
Papa, naucz Ty się najpierw pisać.

Irek.N.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

pisać jusz umim, może ty siem naucz czytać?:O)
a lepiej to poważnie się zastanuf jakiego pracownika szukasz, z jakimi
umiejętnościami, do jakiej pracy i za ile, jeśli nie masz pojęcia to bież
każdego na tszy miesięczy okres prubny:O)

Re: Praca dla elektronika praktykującego.
Papa5merf pisze:

Wszystko prawie dobrze, ale nie rób więcej takich byków jak poniżej :>

powarznie

siem

umiejentnościami

pojencia

karzdego

miesienczny

NMSP :P

--
Adam

Re: Praca dla elektronika praktykującego.
Hello Adam,

A mogę wiedzieć. po co to karmisz?

Re: Praca dla elektronika praktykującego.
Powitanko,

To chyba pierwsza powazna oferta w historii polskiego usenetu.
Szkoda, ze tak daleko:-( Zdradz prosze czemu samodzielna osoba nie moze
pracowac na umowe o dzielo i zdalnie. Chyba lepiej zaplacic za prototyp
+ dokumentacje, niz za siedzenie 8 godzin.
Ale i tak milo, ze na naszym rynku pracy potrzeba kogos innego niz key
account managerow i agentow ochrony;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Zgadzam się. Rzeczowo i konkretnie w miarę, a tu się koledzy z letka
przyczepiają niektórzy...
Jak ktoś pisze same ogólniki, to się robi afera, że naciąganie, brak
konkretów itp itp.
A jak ktoś (rzadko) da sensowną ofertę to się czepiacie, że NTG.
Może i NTG (chociaż nie wiem), ale za rzeczowość rzadką należy się pochwała
a nie uwagi jakieś...

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Czy praca nad testowym projektem będzie opłacona niezależnie od wyniku
testu? Czy ta inwestycja w pracę nad testem ma być jakimś bezzwrotnym
wianem jaki kandydat wnosi do przyszłego "związku małżeńskiego"?
Byłoby tu wtedy podejrzenie że ktoś sobie chciałby zrobić kilka "testowych"
projekcików za darmo... ;-)

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Ja zrozumiełem ze to bedzie jakis test(pytania weryfikujace jakieś minimalne
praktyczne umiejetnosci) przy rozmowie, a nie testowy projekt

Pozdrawiam
Tomek W

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Też tak zrozumiałem... Wystarczy pewnie coś w rodzaju "proszę mnie tu panie
kolego zrobić schemacić prostego układu MCU + taki a taki moduł komunikacji
+ zasilacz + coś tam, tudzież dwa słowa jak pan widzi program". Takie coś
można machnąć w godzinkę, a jak się widzi jak się dany osobnik do tego
zabiera,
to pewnie i już po tym można sobie wyobrazić kto zacz...

Tak, że nie widzę problemu żadnego (znaczy sam nie pretenduję, żeby było
jasne :)...

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Niekoniecznie. Ja się spotkałem z taką rekrutacją (na programistę w
Warszawie), że za darmo trzeba było pracować nad częścią rzeczywistego
projektu przez tydzień. A po tygodniu dopiero dostawałeś informację czy
się ew. nadajesz.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

A kandydaci na adwokatów to dopiero mają jazdę ;)
Na serio - zazwyczaj po kilku zdaniach wiadomo w 90% dokładnością
(precyzją? ;) ) z kim ma się doczynienia.

Miłego.
Irek.N.

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

...i gdyby nie nasze polskie bezrobocie, to nikt szanujący się by nie
aplikował...

Ostatnio widziałem ogłoszenie pracy na pełnym etacie... w ogłoszeniu
pisali, że wymagają dyspozycyjności, pracy 8h/dzień, ale własnego
samochodu itp. , umowa o DZIEŁO (więc żadnego ubezpieczenia, składek,
nic!!)... i chętni byli...

  Konop

Re: Praca dla elektronika praktykującego.

Myślisz że polskie bezrobocie jest inne od francuskiego, greckiego
lub amerykańskiego? Ktoś kto nie ma pracy i jest po uszy w długach
i wydatkach chwyci się wszystkiego - zwłaszcza jak ma dużo czasu.

A ile płacili? Bo chętni się na wszystko znajdą, nawet na łowienie krabów
2 miechy na łajbie na Morzu Północnym z poświęceniem życia - zależy ile
płacą.

Site Timeline