powiadomienie albatros

Witam.
Mam system powiadamiania GSM Albatros, który ma wejścia reagujące na masę i
wejścia reagujące na zmianę stanu. Mam podłączone wszystkie wejścia
reagujące na masę i chcę podłączyć jeszcze jeden czujnik (barierę
podczerwieni). Ponieważ nie wiem jak to zrobić proszę o łopatologiczną
podpowiedz jak należy prawidłowo łączyć z wejściem reagującym na zmianę
stanu.

Re: powiadomienie albatros

"Urządzenie w tej wersji nie jest urządzeniem samoistnym i wymaga
podłączenia do tzw. urządzenia detekującego." o Bosz :)

Może użyj diod prostowniczych np 1N4007. Ich katody (te z białym
paskiem) połącz do wejścia a anody do czujników.

Zmiana stanu to przejście napięcia na kabelku ze stanu L czyli zero
woltów do H czyli na przykład 12 woltów lub odwrotnie z H na L.

Czyli ile napięcia jest nie ważne a liczy się sam fakt zmiany.

Podaj link do tego alarmu bo nie wiadomo co poeta miał na myśli pisząc
polską instrukcję.

--
Piotr

Site Timeline