Power bank z całej baterii (nie z ogniw) z lapto

Witam Potrzebuję 'uruchomić' baterię z laptopa Fujitsu poza laptopem (mam akurat Stylistic St5111, ale bateria jest używana w wielu modelach). Niestety ww bateria nie daje się wykorzystać zgodnie z planem jako powerbank, ponieważ napięcie na stykach co prawda daje, ale prąd bardzo mały. Zapewne należy ją jakoś 'włączyć', ale akurat o bateriach fujitsu nic mądrego nie znalazłem w necie, nawet sensownego pinout-a. Przykładowo z asusa działał zupełnie normalnie bez żadnych kombinacji, a z f-s nie... Generalnie jeśli nie znajdę w miarę pprostego sposobu, to dorobię sobie gniazdo i połączenie bezpośrenio do ogniw, ale taka ładna wtyczka do konektora baterii była by moim zdaniem lepszym rozwiązaniem. Baterii nie zamierzam całkowicie rozbierać, bo uzywam jej do zasialnia laptopa i to jest jej główne zadanie. Napięcie 5v z usb z komputera lub osobnego powerbanku mnie nie zadowala, bo potrzebuje ładować między innymi baterię do lustrzanki canona, a ona ma niestety w srodku 2xli-ion, nominalnie chyba pisze na niej 7,4v. pozdrawiam Krzysiek

Reply to
ks

dobra, juz sobie poradziłem, eksperymentalnie lącząc wszystko ze wszystkim udało mi sie odpalić, więc ku potomności:

- +

O - opornik w sumie dowolny, 10kohm u mnie działa, 68ohm tez. pozdrawiam Krzysiek

Reply to
KrzysiekSX

W dniu 29.08.2016 o 20:26, KrzysiekSX pisze:

Brawo Ty!

:-)

Reply to
Kaczin