potrzebuje kilka myszek kulkowych na części

Witam.

Odwiedzałem przez 2 dni sklepy komputerowe i nigdzie nie znalazłem myszek kulkowych - wszędzie same optyczne mają.

Ma ktoś namiary gdzie jeszcze taki zabytek można nabyć? Albo może odsprzedał by jakieś stare? Nie chce mi się w niedzielę na giełdę latać.

Pomyślałem, że od biedy można zakupić optyczną z kółkiem i wybebeszyć to co przy scrollu - ale wtedy mało ekonomicznie, no i rozdzielczość inna :(.

Przy okazji zapytam czy taki komplet jak w myszce (diodka+odbiornik+tarcza) to można gdzieś w sklepie normalnie zakupić(tanio)? jak to się nazywa?

M.K.

Reply to
Mariusz Koniarz

_____________________________

o allegro slyszales?

jest tego wiecej, daj szukaj w opisach i filtruj do woli, jest tego duuuuzo, w zakonczonych tez pewnie wiele, nikt tego juz raczej nie kupuje, poszukaj kogos ze swojej miejscowosci lub okolicy - powodzenia.

Krzysiek

Reply to
AlfaVideo

Bo optyczne lepsze.

Ale po co ? Kolko z byle czego, a sensor optyczny sobie poradzi :-)

enkoder.

Ale tanich to chyba juz nie robia :-)

Mozna sie zastanowic nad jakimis magnetycznymi .

w tesco sa po 4,99

Mariusz Koniarz pisze:

a wez zobacz w cebit

BartekK

Witam.

Znalazłem na alle... po 1.20 od sztuki - nówki, z rolką.

Reply to
Mariusz Koniarz

Byłem dziś na giełdzie przy Robotniczej, gdzieniegdzie było widać stare złomiaste myszki kłębiące się w kartonach. Może tam warto zajrzeć?

Reply to
DJ

Użytkownik "DJ" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g8rup1$cmm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

Mogą miec znacznie lepsze rozwiązania mechaniczne niż te nowsze !

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

np microsoft uzywal impulsatorow mechanicznych

Reply to
PAndy
[...]> Ma ktoś namiary gdzie jeszcze taki zabytek można nabyć?

znajdz firme skupujaca stary sprzet elektroniczny do utylizacji sprzedaja ci myszek na kilogramy

Reply to
elektron3999