potrzebny schemat płyty głównej PC

Witam, mam male pytanko: czy mozna gdzies w sieci zlapac schematy plyt glowych do peceta? Konkretnie chodzi mi o jakis model na SOCKET 370 lub SLOT 1... Ale moze byc tez kazdy inny. Chcialbym się zapoznac blizej z modelem jakiejs plyty.

Z gory dziekuje za ewentualna pomoc!

Reply to
Szafa

Takowych zaden producent nie dostarcza nawet w siec chyba... Sa gotowe rozwiazania zasilaczy do rdzeni prockow - pogooglaj...

Reply to
buke

Tue, 27 Apr 2004 09:49:26 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "buke" snipped-for-privacy@tlen.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Przeciez jemu nie chodzi o sam zasilacz, tylko schemat systemu mikroprocesorowego zbudowanego na wspolczesnym x86. BTW sam chetnie bym taki obejrzal (moze byc nawet 286).

Reply to
BLE_Maciek

W pdf do chipsetow intela powinny chyba byc.

Tylko malo edukacyjny taki schemat :-)

a 8088 wystarczy? Mam schemat ideowy IBM-XT wraz z listingiem BIOSa. Niestety w formie papierowej: ponad 100 stron listingu i 80 stron schematu.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Chciałem z ciekawosci obejrzeć jakis schemacik płyty do nowszego procka np. celerona II. To chyba żaden grzech?

Reply to
Szafa

Interesowałby mnie jakiś nowszy model np. Pentium albo odpowiednik.

Dostarczenie tego sprawiłoby troche kłopotu :( Chyba poręczniejsza byłaby forma elektroniczna.

Ale dzięki za odzew!

Reply to
Szafa

Tue, 27 Apr 2004 14:47:58 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Waldemar Krzok snipped-for-privacy@ukbf.fu-berlin.de> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wow !!! Wrzucaj na maila !!! ;-)) A skad wogole to wytrzasnales ?

Ja tez chce !!! :-)

Reply to
BLE_Maciek

Ten schemat to z rozpisaniem ukladow scalonych na bramki, czy razem z rysunkami masek? Kiedys (chyba) w Mikroklanie byl schemat XT, chyba w 2 numerach po jednej 'rozkladowce', czyli jakies 4 strony...

Krzysiek Rudnik

Reply to
Krzysztof Rudnik

schemat byl kiedys w mikroklanie w odcinkach

Reply to
Michal Baszynski .

Tue, 27 Apr 2004 19:35:42 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Krzysztof Rudnik snipped-for-privacy@kki.net.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Tych numerow akurat nie mam. Ale wygrzebie z naszej uczelnianej biblioteki. Ja mam tylko schemat karty Hercules.

Reply to
BLE_Maciek

chyba bym kurwicy gonad dostał, to wszystko skanując ;-) No, system board jest na 10 stronach, może w wolnej chwili zeskanuję. Ale biosa skanował nie będę, kopia i tak jest rektalna.

Aha, toto wszystko jest z IBM-XT Technical Reference Manual.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok