Potrzebna porada - Pralka Candy Holiday 603

Nie wiem jak to jest w Twojej pralce, ale ja w Boshu też miałem problem z drzwiczkami.

W mojej jest tak, że przy drzwiczkach jest blokadka blokująca działanie przycisku na "panelu sterowania", który linką w pancerzu, jak w rowerze, jest połączony z zamkiem. Problem był nie w elektromagnesie ale w lince. Była ciut za długa i wciskanie klawisza do końca nie zwalniało zamka. Podłożyłem coś pod zakończenie linki i wszystko teraz jest ok.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki