Potencjometry SMD - Micro!

Witam Szanownych Grupowiczów!
Bardzo proszę o pomoc we wskazaniu miejsca zakupu potencjometrów SMD.
Cecha charakterystyczna to rozmiar: 3,2 mm x 3,6 mm.
W TME juz sprawdzałem. TS53YJ nie mieści się na PCB.
Przekazuje linki do plików:
Na płytce, przed demontażem:
http://www.alpro.pl/pot/pot3_6x3_2.JPG
W stanie rozłożonym:
http://www.alpro.pl/pot/pot3_6x3_2open.JPG

Z góry dziękuję za pomoc.

Sylwester Łazar
Re: Potencjometry SMD - Micro!
Zdjęcia się nie ładują. Najmniejsze jakie znam:
http://download.maritex.com.pl/pdfs/pa/POTCER4D.pdf
są tu: http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9465/page/1

PC

Re: Potencjometry SMD - Micro!
Dziękuję. Faktycznie zapomniałem o Martitexie. Nieco za duże.
W międzyczasie zamówiłem w:
http://www.standby-shop.eu/go/_category/?idc23%_88_83_5&order=1&page=1&produ
cer_id=0&record_row=long&lang=pl
Kategoria:
Potencjometry/jednoobrotowe/pozostałe/smd

I właśnie doszły.
Ten 1 k troszkę duży, ale myślę, że się zmieszczę.
10k jest w sam raz.

Polecam www.standby-shop.eu
Najbardziej podoba mi się misja tej firmy :-)
W dziale: "O firmie."

Sylwester Łazar