ciśnieniem - s

Rzeczywiście, waga z wysyłką 15zł

Rozebrać ja na części i nic nie wskórać - bezcenne :)

Reply to
Padre

A co kolega myśli o tym:

tani, ma I2C i znalazłem w sieci bibliotekę arduino dla niego, Ponieważ mam mieszane uczucia co do efektu moich działań chciałbym najpierw zacząć od małych kosztów więc i arduino kupie najtańsze i czujnik tez wolał bym tani, żeby potem nie mieć kaca moralnego jak wszystko trafi do pudełka na wieki :)

Reply to
Padre

Jeszcze jedno pytanie, czy dobrze rozumiem, jeśli korzystając z takiej płytki uda mi się stworzyć układ działający zgodnie z oczekiwaniami to mogę wyjąc z niej zaprogramowany mikroprocesor i włożyć do samodzielnie wykonanej ograniczonej do elementów niezbędnych do działania układu a w kupiona płytkę włożyć nowy mikroprocesor? Niby oczywiste ale wole się spytać skoro mam kupić a uczyć się na sucho chyba nie ma sensu skoro na początek i tak muszę zacząć od "blinking led" :)

Padre

W dniu 2012-02-18 21:48, Padre pisze:

Tak, dobrze rozumiesz.

P.P.