Potencjometr sterowany niewielkim ciśnieniem - s ugestie? - Page 4

Re: Potencjometr sterowany niewielkim ciśnienie m - sugestie?

Ponieważ jeszcze nie zgłębiłem mocno tematu dopytam się; zazwyczaj ich
wyjście to pewien zakres napięć? Nie chciał bym się pakować w jakiś
strumień danych, ja jeszcze z poprzedniego pokolenia :)

Re: Potencjometr sterowany niewielkim ciśnienie m - sugestie?

MPX5xxx mają zakres napięcia od 0.25 do 4,74 V. Czyli 4.5 V na pełny
zakres np. na 10kPa. Wstępne spolaryzowanie na około 0,25 pozwala
mierzyć także lekko w minusie.

Re: Potencjometr sterowany niewi elkim ciśnieniem - sugestie?

błędu
moĹźe
ciśnienia

Może by jakąś czułą membranę (balonik) i niech naciska na tensometr od
wagi
jubilerskiej?
A potem to juĹź....nieproste.

pozdrawiam - Janusz

Re: Potencjometr sterowany niewielkim ciśnieniem - sugestie?

Rzeczywiście, waga z wysyłką 15zł

Rozebrać ja na części i nic nie wskórać - bezcenne :)

Site Timeline