Poszukuję zasilacza, niskiego w miarę , szerokość mniej ważna. 220->5v i 3.3V AC/DC

mam kilka urządzeń (bramy bezpieczeństwa), które nie mają już zasilaczy :)

Oryginalnie był tam zasilacz WOWSON OPE-242BA
AC Input: 100Vac-240Vac 50/60Hz 0.55A- 0.3A
DC output: +3,3V/5A; +5V/1,5A

Jak tanio zbudować, lub gdzie kupić podobny zasilacz. Input może być
tylko "na nasz rynek". Mam oczywiście ten zasilacz wspomniany powyżej
ale nie da rady rozszyfrować cewki i transformatora (ściślej mówiąc ja
nie mogę :). Reszta elementów jest do znalezienia.

Czy ew. ktoś "kopiuje" takie zasilacze? Oprócz PRC oczywiście.
Orientacyjnie fajnie byłby gdyby koszt zamknął się w okolicy 100zł za
sztukę, przy 5 sztukach.

Z góry dzięki za porady.

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w m iarę, szerokość mniej ważna. 220->5 v i 3.3V AC/DC

Pierwszy z brzegu pecetowy zasilacz (za mniej niż 100 zł) daje bez
problemu te napięcia nawet przy większym obciążeniu.
http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/Modecom_Feel_350ATX_PFC_ver_2_2/pelny,id,14072 /

Pytanie tylko, na ile "niskiego w miarę" zasilacza poszukujesz.
Standardowe ATX to duże bydlę.

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w m iarę, szerokość mniej ważna. 220->5 v i 3.3V AC/DC
http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/Modecom_Feel_350ATX_PFC_ver_2_2/pelny,id,14072 /

Za duży, niestety :/

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w miarę, szeroko ść mniej ważna. 220->5v i 3.3V AC/DC

Czy open frame (czyli pB3%ytka bez obudowy) moBF%e byE6%?
Wymiary: 107x61x28mm

Powinieniem mieE6% w cenie <100 zB3%, ale jutro potwierdzEA%, bo dzisiaj to
juBF% z nikim nie porozmawiam.

Michal Smolnik

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w m iarę, szerokość mniej ważna. 220->5 v i 3.3V AC/DC

Jak najbardziej o taki mi chodzi, przepraszam za brak sprecyzowania.

Sprawdzę i potwierdzę. Fajnie by było jakby miały jakieś otworki
montażowe na śrubki w płytce, choć niekoniecznie.

Bardzo bym się cieszył poniżej 100zł, ponieważ samo 100zł to już górny
limit jak się dowiedziałem, może się to zmienić, ale rozmowy trwają :)

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w miarę, szeroko ść mniej ważna. 220->5v i 3.3V AC/DC

Zasilacz ma otwory mocujB1%ce w rogach pB3%ytki.
WysB3%aB3%em ofertEA% na adres w nagB3%F3wku wiadomoB6%ci.

Pozdrawiam,
MichaB3% Smolnik

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w m iarę, szerokość mniej ważna. 220->5 v i 3.3V AC/DC
Ok, dzięki, zastanowię się i najpóźniej po weekendzie dam znać.

Re: Poszukuję zasilacza, niskiego w miarę, szerokość mniej ważna. 220->5v i 3.3V AC/DC
może zasilacz mikro ATX lub płytka z niego
pozdrawiam
http://www.allegro.pl/item599450572_mikro_atx_yuankee_150_w_od_ss_wroclaw.html

Site Timeline