poszukuje układów OKI M6636B

może ktoś mi podpowie gdzie tego szukać ? goglam gadam ze zwariowanymi
chiniolami i nic nie zdziałałem
Marek

Re: poszukuje układów OKI M6636B
Za kilka dni pojawią się na "znanym portalu aukcyjnym" w super
promocyjnej cenie 100 PLN :P

Re: poszukuje układów OKI M6636B
no proszę jak to sa aktywni co poniektórzy a cena w Chinach 3 USD .

Re: poszukuje układów OKI M6636B

Aktualna cena u żółtych to ponad 15$ przy min 10 szt. z terminem dostawy
"za miesiąc" :)

Jeśli możesz kupić za 3$ to kupuj do oporu (będziesz miał interes życia).

Aaaa zapomniałem - nie udało Ci się zanabyć :P

Re: poszukuje układów OKI M6636B

a do czego on sluzy?

--
ThinkXtra

Re: poszukuje układów OKI M6636B

Do komunikacji z Fordem (SAE-J1850)

Re: poszukuje układów OKI M6636B
kwestia czasu ........ nie jesteś jedyny na świecie :))

Re: poszukuje układów OKI M6636B

:)

Ale to nie ja je ściągam itd...
Oczywiście, że niedługo się wszystko wyprostuje, ba - nawet bardzo szybko.
Realizacja zamówień z"factory" to 3 kwartał 2013 :P

Ten układzik to nie tylko Autocom - tak ostatnio popularny.
Zresztą właśnie wyszedł "nowy" produkt firmy od Autocoma.
Z powodu braku komponentów do CDP zmienili elektronikę.
Bardzo duĹźo interfejsĂłw go wykorzystuje: n: T300 (programowanie kluczy)

Re: poszukuje układów OKI M6636B
Owszem dość uniwersalny układ , w wielu miejscach stosowany . pewnie zapasy
magazynowe się skończyły a potem zrobią kila milionów i będą po 2 USD

Re: poszukuje układów OKI M6636B
Jeszcze 6 miesięcy temu przy zakupie 1000 szt. płaciło się max 0.4 USD.
Ktoś nasiał paniki, że już nie będą produkowane (powodzie/tsunami/plamy
na słońcu itp...) i dlatego głupieją z cenami :(

Site Timeline