poszukuje układów OKI M6636B

może ktoś mi podpowie gdzie tego szukać ? goglam gadam ze zwariowanymi chiniolami i nic nie zdziałałem Marek

Reply to
Marek

W dniu 2012-03-19 18:12, Marek pisze:

Za kilka dni pojawią się na "znanym portalu aukcyjnym" w super promocyjnej cenie 100 PLN :P

Reply to
Arkadiusz Kaczmarek

a do czego on sluzy?

Reply to
adresss

no proszę jak to sa aktywni co poniektórzy a cena w Chinach 3 USD .

Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.hot.pl> napisał w wiadomości news:4f6799f5$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Marek

W dniu 2012-03-19 22:50, Marek pisze:

Aktualna cena u żółtych to ponad 15$ przy min 10 szt. z terminem dostawy "za miesiąc" :)

Jeśli możesz kupić za 3$ to kupuj do oporu (będziesz miał interes życia).

Aaaa zapomniałem - nie udało Ci się zanabyć :P

Reply to
Arkadiusz Kaczmarek

W dniu 2012-03-19 22:41, snipped-for-privacy@poczta.pl pisze:

Do komunikacji z Fordem (SAE-J1850)

Reply to
Arkadiusz Kaczmarek

kwestia czasu ........ nie jesteś jedyny na świecie :))

Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.hot.pl> napisał w wiadomości news:4f67adb0$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Marek

W dniu 2012-03-19 23:29, Marek pisze:

:)

Ale to nie ja je ściągam itd... Oczywiście, że niedługo się wszystko wyprostuje, ba - nawet bardzo szybko. Realizacja zamówień z"factory" to 3 kwartał 2013 :P

Ten układzik to nie tylko Autocom - tak ostatnio popularny. Zresztą właśnie wyszedł "nowy" produkt firmy od Autocoma. Z powodu braku komponentów do CDP zmienili elektronikę. Bardzo dużo interfejsów go wykorzystuje: n: T300 (programowanie kluczy)

Reply to
Arkadiusz Kaczmarek

Owszem dość uniwersalny układ , w wielu miejscach stosowany . pewnie zapasy magazynowe się skończyły a potem zrobią kila milionów i będą po 2 USD Marek Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.hot.pl> napisał w wiadomości news:4f67bad3$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Marek

W dniu 2012-03-20 12:37, Marek pisze:

Jeszcze 6 miesięcy temu przy zakupie 1000 szt. płaciło się max 0.4 USD. Ktoś nasiał paniki, że już nie będą produkowane (powodzie/tsunami/plamy na słońcu itp...) i dlatego głupieją z cenami :(

Reply to
Arkadiusz Kaczmarek